Жаңалықтар
Басқа бұқаралық ақпарат құралдарында
Загрузка...
Оқи отырыңыз

Үш жасар қыз апасының дәрісін ішіп көз жұмды

Екі кішкентай бала апасының сөмкесіндегі дәріні ішіп қойған.

Сурет : Baq.kz10 Тамыз 2018, 16:25

Апасының дәрісін ішкен екінші баланың өмірі үшін дәрігерлер күресіп жатыр, деп хабарлайды Baq.kz.

Подмосковьеде кішкентай екі бала апасының сөмкесіндегі дәріні ішіп, соның салдарынан 3 жастағы қыз көз жұмса, төрт жастағы ұл ауруханада ауыр хәлде жатыр.

9 тамызда саяжайлардың бірінен ес-түссіз жатқан екі баланы ауруханаға жеткізілген. Олардың бірі үш жасар қыз болса, екіншісі төрт жастағы ұл. Оқиға орнына жеткен медициналық мамандар қыз баланың көз жұмғанын анықтаған, ал ұл бала ауыр хәлде ауруханада жатыр. Аталған факті бойынша сотқа дейінгі тергеу амалдары басталды.

«Алдын ала болжам бойынша, балалар саяжайда анасы, апасы және кәмелеттік жасқа толмаған екі әпкелерімен болған. Үлкендердің назарынан тыс қалған сәтті пайдаланған олар сөмкеден апасының дәрісін алып, ішіп қойған», - делінген хабарламада.


Telegram арнасындағы маңызды жаңалықтар «zakon.kz». Жазылу!

қате туралы хабарлау
Қате туралы хабарлау
Қате мәтін:
Түсініктеме:
Қазір оқулыда
Басқа жаңалықтар
Қызықты
Жаңалықтар мұрағаты
ДүСейСәрБеЖұСенЖе
Соңғы пікірлер
Соңғы пікірлер