Жаңалықтар
Басқа бұқаралық ақпарат құралдарында
Загрузка...
Читайте также

Мемлекеттік қызметшінің әдебі мен мінез-құлық нормалары

Қоғам - мемлекеттік қызметші өзінің барлық күш-жігерін, білімі мен тәжірибесін қызметіне жұмсайды.

Сурет : zakon.kz31 Желтоқсан 2019, 12:16

Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексі (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидалары) Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 153 Жарлығымен бекітілді.

Мемлекеттік қызмет атқару қоғам мен мемлекет тарапынан ерекше сенім білдіру болып табылады және мемлекеттік қызметшілердің моральдық-әдептілік бейнесіне жоғары талаптар қояды. Қоғам - мемлекеттік қызметші өзінің барлық күш-жігерін, білімі мен тәжірибесін қызметіне жұмсайды, өзінің Отаны – Қазақстан Республикасына әрі адал қызмет етеді деп сенеді.

Өздеріңіз білетіндей 2018 жылы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінен мемлекеттік органдарда мемлекеттік қызметшілердің әдептілігін көтеру мақсатында "Мемлекеттік қызметшінің әдебі және мінез-құлық нормалары" нұсқаулығын әзірлеп бекітті.

Себебі бүгінгі таңда мемлекеттік қызметшілердің әдебі мен мінез-құлықтарына үлкен мән берілуде. Біз күнделікті өмірде әдепті мінез құлықты сақтауымыз қажет.

Өздеріңіз білетіндей 2018 жылы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінен мемлекеттік органдарда мемлекеттік қызметшілердің әдептілігін көтеру мақсатында "Мемлекеттік қызметшінің әдебі және мінез-құлық нормалары" нұсқаулығын әзірлеп бекітті.

Аталған нұсқаулықта мемлекеттік қызметшінің құзыреттері көрсетілген:

- Қызметті басқару – шектелген уақыт ішінде қажетті ақпаратты дайындау үшін өзіне талап қоя білу;

- Ыңтымақтастық – әріптестер мен мемлекеттік органдар, ұйымдар өкілдерімен өзара іс-қимылды дамыта білу, тапсырманы орындау мақсатында пікір алмасу;

- Шешім қабылдау – өзінше шешім қабылдау үшін қажетті ақпарат таба білу;

- Жеделділік – өзгермелі жағдайда жылдам бейімделу, жұмысты жақсарту бойынша шара қабылдау;

- Өздігінен даму – өзін-өзі дамытуға талпыну, жаңа ақпарат іздеу;

- Қызметті тұтынушыға бағдарлау – сапалы қызметтерді көрсету үшін жұмыс ұйымдастыру және халыққа көмек көрсету;

- Қызметті тұтынушыға хабарлау – тұтынушыға қолжетімді түрде ақпаратты жеткізу;

- Парасаттылық – әдептілік нормалары мен стандарттарын қолдану;

- Жауапкершілік – өз іс-әрекеті мен нәтижелеріне жауапкершілік алу;

- Бастамашылдық – жаңа идеяларды әзірлеу және ұсыну, негізгі міндеттерден басқа жұмыстарды орындау;

- Стреске төзімділік – сынға сабырлық таныту, егер ол негізделген болса, кемшіліктерді жою бойынша шаралар қабылдау болып табылады.

Азаматтармен өзара қарым-қатынас мемлекеттің апараттың негізгі өлшемдерінің бірі болып табылады.

Оларға қызмет көрсеткен кезде – адалдық, ашықтық, әділдік қағидаларын басшылыққа алып қызметтерді кәсіби көрсетуге талпыну керек.

Азаматтармен қарым-қатынас жасаған кезде біз:
- Өз ойымызды дұрыс және дәлелді түрде баяндау;
- Сөйлеп отырған адамның сөзін бұзбай, азаматтың сұрақтарын мұқият тыңдау;
- Толық консультация беру және болу мүмкін тәуекелдер туралы азаматтарды хабарландыру;
- Жасы үлкен адамдарға, ардагерлерге, мүгедектерге ізгі ниетпен қарау.

Осындай қарым-қатынас болған жағдайда ғана мемлекеттік қызметші туралы оң пікір қалыптасады.

Айгүл Хасенова,
Жоғарғы Сот Аппаратының әдеп жөніндегі уәкілі


Telegram арнасындағы маңызды жаңалықтар «zakon.kz». Жазылу!

қате туралы хабарлау
Қате туралы хабарлау
Қате мәтін:
Түсініктеме:
Қазір оқулыда
Басқа жаңалықтар
Загрузка...
Жаңалықтар мұрағаты
ДүСейСәрБеЖұСенЖе
Соңғы пікірлер
Соңғы пікірлер