Өңірлер бойынша бағаның өсуі Қостанай облысында (4,9%), Маңғыстау облысында (19,5%) тіркелді. Сонымен қатар Қызылорда облысында (15,1%), Шымкентте (13,7%) және Түркістан облысында (12,8%) айтарлықтай өсім байқалды.
Бір жылда балалар аяқкиімі де қымбаттаған, деп жазады Energyprom.kz зерттеушілері. Дәлірек айтқанда бірден 14,2% қымбаттаған. Әйелдер аяқкиімі 8,8%, ал ерлер аяқкиімі 7,9% өсті.
Дегенмен жалпы аяқкиім өндірісі, қазірдің өзінде ішкі қажеттіліктерді қанағаттандырмайды, минусқа кетіп отыр.
Қазақстанда аяқкиім өндірісі 2022 жылдың қаңтар-мамыр айларында 546 мың жұп болды. Бұл былтырғы сәйкес кезеңмен салыстырғанда 13,3% аз. Бұрын үш жыл қатарынан секторда өндірістің өсуі байқалды: бір жыл бұрын өсім 46,6% болды. Өңірлер арасында ең үлкен өндіріс көлемі Алматыда (253,3 мың жұп аяқкиім), одан кейін Жамбыл (73,4 мың жұп) және Алматы (57,9 мың жұп) облыстарында болды.
Отандық аяқкиім кәсіпорындары 2022 жылдың бірінші тоқсанының қорытындысы бойынша аяқкиімге сұранысты (ішкі нарықта өткізу плюс экспорт) тек 4,2%, өткен жылдың ұқсас кезеңіндегі 2% ғана қамтамасыз етті.
Іс жүзінде бүкіл нарық импортқа негізделген. Ол 2022 жылдың қаңтар–наурыз айларында 6,9 миллион жұпты құрады. Бір қызығы, бұл 2,6 жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 2021 есе аз. Ішкі нарықта 2022 жылдың бірінші тоқсанында 7,2 млн жұп сатылды, бұл бір жыл бұрынғыға қарағанда 2,5 есе аз, – делінген зерттеуде.