Оның айтуынша, билеттердің құнын арттыру тетігі қарастырылмайды.
"Бірақ тұтастай алғанда, мұндай механизмді пысықтауға болады деп ойлаймын. Бірақ бұл қарызды өтеуге ешқандай қатысы жоқ. ҚТЖ алатын кіріс бөлігі төмен үлесті құрайды. Кірістердің негізгі үлесі – транзиттік тасымалдар. ҚТЖ билеттерінің құнын көтерген жоқ. Бірақ "жолаушылар тасымалының" шығыс бөлігі кіріс бөлігін қамтымайтындықтан, мемлекет субсидиялайды. Бұл шамамен 23 млрд теңге. Мемлекет субсидияланатын бөлік-қайтадан салық төлеушілердің ақшасы. Сондықтан билеттердің құнын арттыру мәселесін қарастыруға болады және қажет. Бірақ қазір, осы кезеңде жолаушылар билеттерінің құнын арттыру қарастырылмайды", - деп толықтырды ол.
Сондай-ақ, журналистер мемлекет оларды субсидияламауы үшін билеттердің құны қандай болуы керек екенін нақтылады.
"Өткен жылы 118 вагон сатып алынды, ал осы жылы – 140. Мұның бәрі өтелуі үшін билеттердің құны үш есе қымбат болуы керек. Бірінші кезекте-азаматтар жағдайы маңызды екені түсінікті. Сондықтан мемлекет субсидиялайды", - деді ол.
Бұған дейін жоғары аудиторлық палатаның төрағасы Әлихан Смайылов ҚТЖ кредиттік тәуекелдің "қызыл" аймағында екенін айтқан болатын.