Бағдарлама тек жалақыны тікелей бюджет пен кәсіпорындар есебінен арттыруға ғана емес, сонымен қатар адам капиталын дамытуға, кәсіби біліктілікті арттыруға, еңбек өнімділігін арттыруға, сонымен қатар жалақыны және жұмыспен қамтуды арттыру бойынша мемлекеттік қолдау шараларын алатын орта және ірі кәсіпорындар, олардың бірлескен жауапкершілігін қамтамасыз етуге бағытталғаны көрсетілген.
Бағдарлама мына 5 бағытты қамтиды:
- өңірлік жұмыспен қамту карталары шеңберінде экономиканың нақты секторында жұмыс орнын құру;
- «Ауыл аманаты» жобасын іске асыру шеңберінде ауыл тұрғындарының кірісін арттыру;
- табыс деңгейін арттыруды қамтамасыз ету жөніндегі жүйелі шаралар және мемлекеттік қолдау шаралары;
- бюджет қаражаты есебінен жалақыны көтеру бойынша міндеттемелер;
- халықты мемлекеттік әлеуметтік қолдау.
Оны жүзеге асыру 2029 жылға қарай 3,3 миллионнан астам адамды, оның ішінде 2,3 миллион жастарды жұмыспен қамтуға, ЖІӨ-дегі жалақы үлесінің 41,1% (30,1 пайыздан) ұлғаюына, кедейлік деңгейінің 5% (5,3%-дан), жұмыссыздық 4,6%-ға дейін (4,9%-дан) төмендеуіне әкеледі деп болжанды.
Құжаттан халықтың табысының қазіргі жағдайы теріс тенденцияға ие екені шығады. Мысалы, 2022 жылдың 3-тоқсанының қорытындысы бойынша табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінен (кедейлік деңгейі) төмен халықтың үлесі 5,3% болды.
Сонымен қатар, республиканың 13 облысында (Ақмола, Ақтөбе, Алматы, Атырау, Батыс Қазақстан, Қарағанды, Қызылорда, Маңғыстау, Оңтүстік Қазақстан, Павлодар, Астана, Алматы және Шымкент) 2019 жылдан бастап табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен халық үлесінің артуы байқалады.
Бұл ретте 9 облыста (Ақмола, Жамбыл, Қызылорда, Маңғыстау, Солтүстік Қазақстан, Түркістан және Шығыс Қазақстан облыстары, Алматы және Шымкент қалалары) бұл көрсеткіш республикалық көрсеткіштен (5,2% және одан да көп) жоғары.
Бұл ретте өңірлер арасында жалпы өңірлік өнімде (ЖӨӨ) алшақтық бар. Мысалы, егер 2010 жылы ЖӨӨ бойынша Алматы Солтүстік Қазақстан облысынан 8,7 есе көп болса, 2022 жылы бұл айырмашылық 10 есе артқан.
Жан басына шаққандағы ЖӨӨ бойынша аймақтық теңсіздіктегі алшақтық одан да маңызды. Мысалы, Атырау облысындағы бұл көрсеткіш 2022 жылы Түркістан облысындағы көрсеткіштен 17 есе жоғары болды.
Жарлық қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.