Ережеде Өмірлік қиын жағдай - адамның өз бетінше жеңе алмайтын тыныс-тіршілігін объективті түрде бұзатын жағдай делінген.
Қағидалар білім беру, денсаулық сақтау, жұмыспен қамту, халықты әлеуметтік қорғау, спорт, мәдениет, туризм, қоғамдық даму және отбасы саясаты, тұрғын үй қатынастары, жастар саясаты, ішкі саясат, ішкі істер саласындағы мемлекеттік органдарды өмірлік қиын жағдайға тап болған адамдар (отбасылар) анықталған кезден бастап ведомствоаралық үйлестіруге және жан-жақты қолдау көрсетуге бағытталған құзыреті шегінде.
Кешенді қызметтер жұмысын үйлестіру кезіндегі ведомствоаралық өзара іс қимыл мынадай міндеттерді шешуге бағытталған:
- кепілдендірілген құқықтардың болуы, мемлекеттік қолдау шаралары және оларды алу тәсілдері туралы анық, уақтылы ақпаратқа қол жеткізуді қамтамасыз ету;
- отбасының өмірлік қиын жағдайдан шығуын кейіннен тиімді мониторингілеу үшін құжат айналымын оңтайландыруды және стандарттауды қамтамасыз ету;
- құзыреті шегінде жеке жұмыс жоспарын (бұдан әрі – ОЖБ) орындағаны үшін мемлекеттік органдар мен ұйымдардың жауапкершілігін айқындау;
- қызмет алушының орнықтылығын қалыптастыруға ықпал ететін әлеуметтік жұмыс технологияларын пайдалану;
- көрсетілетін қызметтерді алушының жауапкершілігін айқындау және оны ОЖБ іске асыру кезінде белсенді тарту.
Өмірлік қиын жағдайға тап болған адамдарды (отбасыларды) қамту жөніндегі жұмыстың үйлестірушісі отбасын қолдау орталықтары мемлекеттік органдардың құзыреті шегінде жан-жақты қолдау болып табылады.
Өмірлік қиын жағдайға тап болған адамдарды (отбасыларды) қамту жөніндегі жұмыстың үйлестірушісі отбасын қолдау орталықтары мемлекеттік органдардың құзыреті шегінде жан-жақты қолдау болып табылады.
Мемлекеттік органдар мен ұйымдар ведомствоаралық өзара іс-қимыл арқылы кешенді сүйемелдеу қызметтерін тиімді көрсету үшін мынадай функцияларды жүзеге асырады:
- қабылданған жеке іс-қимыл жоспарын заңнамада белгіленген мерзімде орындау;
- отбасында бала болған жағдайда, отбасын өмірлік жағдайды шешуге белсенді тарту және қиын өмірлік жағдайдан шығу бойынша өзінің әлеуетін дамыту, баланың қажеттіліктері мен мүдделерін ескеру басымдық болып табылады;
- ақпараттың құпиялылығын сақтау;
- мемлекеттік қолдау шараларын көрсету кезеңдерін сақтаудағы жүйелілік пен сабақтастық;
- ведомствоаралық үйлестірудің сапасы мен тиімділігінің тұрақты мониторингі.
Отбасын өмірлік қиын жағдайдан шығару үшін орталық уәкілетті мемлекеттік орган бекіткен отбасын қолдау орталығының қызметін жүзеге асыру қағидаларына сәйкес ОЖБ әзірлейді.
ОЖБ Орталық басшысы бекіткен күннен бастап ОЖБ іс-шаралары екі жұмыс күні ішінде өз құзыреті шегінде ОЖБ іс-шараларын іске асыруға тартылған мемлекеттік органдарға жіберіледі.
ОЖБ алғаннан кейін екі жұмыс күні ішінде мемлекеттік органдар мен ұйымдар өмірлік қиын жағдайға тап болған адамға (отбасына) және ОЖБ-да айқындалған іс-шараларды іске асыруда орталықтарға жәрдемдесетін жауапты адамды айқындайды.
Мемлекеттік органдар құзыреті шегінде көрсетілген мерзімдерде өмірлік қиын жағдайға тап болған адамға (отбасына) мемлекеттік қолдау көрсетеді.
Мемлекеттік қызметтер саласындағы заңнамада айқындалған ОЖБ іс-шараларының орындалмағаны не сапасыз орындалғаны анықталған кезде және мемлекеттік органдар немесе ұйымдар ОЖБ іс-шараларын пысықтауға не қайта орындауға қайтарады.
ОЖБ іс-шараларын толық көлемде орындау кезінде Орталық олардың аяқталу күнін көрсете отырып, олардың аяқталғаны туралы белгі қояды.
Ережелер сонымен қатар ведомствоаралық жұмысқа мониторинг пен талдау жүргізу тәртібін белгілейді.
Бұйрық 2024 жылғы 6 шілдеден бастап қолданысқа енгізіледі.