Алматының веложолдарында қандай проблемалар бар
Қала тұрғындары веложолдардың біркелкі болмағанына және ондағы қауіпсіздікке алаңдайды. Сонымен бірге велосипедшілер мен жаяу жүргіншілердің соқтығысып қалып, кейін ауыр зардаптарға тап болған жағдайлар да жиі кездеседі.
Велосипедші Нұрдәулет Құрманғазыұлына жаяу жүргіншілер веложолда кедергі келтіреді, бірақ кейбірі бұған назар да аудармайды. Адамдар смартфонмен жүрген соң жолға қарамайды, кейін велосипед жолағына ауысып кетеді. Оның айтуынша, көлік айдайтындар да кейбір қиылыстағы бұрылыстарда велосипед жолынан өтуі керек екен. Алайда жүргізушілер кейде велосипедшіні байқамауы да мүмкін.
Алматыда 185 кәсіби велосипедші бар, бірақ мегаполистегі веложолдармен қанша қарапайым азамат жүретінін ешкім есептемеген. Сол себепті тәжірибесі аз тұрғындарға қауіпсіз жағдай жасау өте маңызды.
Фото: Zakon.kz
Қазіргі уақытта автокөлік әуесқойлары талқылап жатқан тағы бір мәселе бар. Қалада автотұрақтар азайып келеді, оның ішінде велосипед жолдары да бар.
"Велосипедшілер қыста жүрмейтіндіктен, неге жол бойындағы велосипед жолдарын маусымдық етпеске?"Автобус жүргізушілері
Ал бұған қала әкімдігінің өз уәжі бар.
"Жыл сайын боллардтарды коммуналдық көліктерге қарашадан ақпанға дейін қаланы қардан түгел тазартуға ыңғайлы болуы үшін жинап тастайды", – деп түсіндірді Алматы әкімдігінің баспасөз қызметі.
Фото: Zakon.kz
Алайда, қала әкімдігінің мәлімдеуінше, веложолдар тротуарлар сияқты технологиямен тазаланады.
""Әр велосипед жолағының өз кемшілігі бар. Дегенмен объектив түрде айтсақ, қаладағы велосипед инфрақұрылымы жақсара бастады және жолды жаңадан төсеген кезде айтарлықтай қателіктер жіберілмейді. Ең ыңғайлы веложолды Абай даңғылындағы (Достық даңғылынан Байтұрсынов көшесіне дейін) жолақ деуге болады. Сонымен қатар жолақ өте тегіс, бірақ бір кемшілігі бар - бұл тротуармен тікелей байланысады және велосипедшілер жаяу жүргіншілермен жиі қақтығысады"Диас Маратұлы
Оның пікірінше, қала билігі мектептерге баратын жолға көбірек көңіл бөлу керек, өйткені мектеп оқушыларына велосипед пайдалы көлік бола алар еді. Сонымен қатар бұл мектептердің айналысында көліктің көп болып кетпеуін шеше алады. Ол сонымен бірге балалардың қауіпсіздігі үшін велосипед жолақтарын шағын аудандардың ішіне салу керек деп есептейді.
Маманның сөзінше, қазіргі уақытта Қазақстанда велоинфрақұрылым жағдайы бойынша Алматы көш бастап тұр.
Фото: Zakon.kz