БАҚ өкілдері қазірдің өзінде оңтүстік өңірлерде дизель отынының тапшылығы байқалып отырғанын атап өтті. Осыған байланысты олар "жанар-жағармай бағасының өсімі бұл мәселені шеше алады ма" деген сауалды алға тартты.
"Осыған байланысты бірыңғай 100 пайыз шешім табады деп айту қиын, бірақ бағаның өсімі – жанар-жағармайды рұқсатсыз, жасырын шекара асыруға қарсы ең маңызды тетіктердің бірі бола алады. Баға көтерілген кезде, заңсыз схемаларды қолданудың экономикалық пайдасы салыстырмалы түрде азаяды". Болат Ақшолақов
Ол Қазақстан жанар-жағармай бағасы ең төмен елдер тізіміне енетінін баса атап өтті. Мысалы, оның айтуынша, Ресейде дизель отынының 1 литрі орташа есеппен 345 теңгені құрайды, бұл - 45%-ға қымбат көлем. Ал Қырғызстанда оның бағасы 64%-ға жоғары немесе 390 тг/л, Өзбекстанда ол екі есе қымбат: 480 тг/л (101%).
Нәтижесінде қазақстандық дизель шекара асырып сатудан түсетін маржа 50-ден 120%-ға дейін барады, сомасын есептегенде, жылына 140 млн долларды құрайды.