Жеке практикамен айналысатын тұлғалардың ЖТС төлеу мерзімі 7 шілдеде аяқталады

Фото: Zakon.kz/Максим Золотухин
Жеке практикамен айналысатын тұлғалардың жеке табыс салығын (ЖТС) төлеуі салық есептелген табыс алынған айдан кейінгі айдың 5-күнінен кешіктірілмей, ай сайын жүзеге асырылады, деп хабарлайды Zakon.kz.

Алайда 2026 жылы 5 шілде жексенбіге, ал 6 шілде мереке күніне сәйкес келетіндіктен, Салық кодексінің 64-бабына сәйкес, егер салық міндеттемесін орындау мерзімінің соңғы күні жұмыс істемейтін күнге түссе, онда мерзімнің аяқталатын күні болып одан кейінгі ең жақын жұмыс күні есептеледі.

Осылайша, "Параграф" ақпараттық жүйесінің мәліметінше, жеке практикамен айналысатын тұлғалардың 2026 жылғы маусым айында алған табыстары бойынша жеке табыс салығын төлеу мерзімі 2026 жылғы 7 шілдеде аяқталады.

Жеке табыс салығының сомасы әр айдың қорытындысы бойынша жеке практикамен айналысатын тұлғаның салық салынатын табысына 9% мөлшеріндегі мөлшерлемені қолдану арқылы есептеледі.

Жеке практикамен айналысатын тұлғаларға мыналар жатады:

Бұған дейін Салық кодексіне жаңа түзетулер енгізілетіндігін жазғанбыз.

Қазақстан

Оқи отырыңыз

Жаңалықтан zakon.kz сайтында хабардар болыңыз:

Танымал жаңалықтар

"Үсік жүреді". Еліміз бойынша 28 қыркүйекке арналған ауа райы болжамы

Тоқаев шахмат олимпиадасында күміс алған Қазақстан құрамасын құттықтады

Qazaqstan Media Awards аясында "Тұмар" және "Үркер" ұлттық байқауларына өтінім қабылдау басталды

Қазақстанда педагогтерді аттестаттау ережелері жаңартылды

Енді жанармай сапасын бақылау үшін жанармай құю бекеттері күтпеген жерден тексерілуі мүмкін