"Бір күн бұрын президентпен кездесуде сіз "Онай" іске қосылған сәттен бастап алматылықтарға уәде етілген екінші көлікке тегін ауысып отыруға мүмкіндік беретін жаңа тарифтік төлемі енгізілетінін айттыңыз. Айтыңызшы, ол қалай жүзеге асады және тасымалдаушыларға берілетін субсидиялар қаншалықты ұлғаяд? Әкімдік бұл ақшаны қайдан алады, бұл нені үнемдейді?" Алмалы ауданы тұрғыны
Алматы әкімі Ерболат Досаев субсидиялар туралы әлі сөз қозғалмағанын айтты.
"Өздеріңіз білетіндей, мәслихат тарифті көтеру, яғни нарықтық негізге көшу жөнінде біздің ұсынысымызды қолдады. Бізде, керісінше, жылдар өткен сайын тасымалдаушыларға бөлетін субсидияларды қысқарту міндеті тұр. Олар айдың қорытындысы бойынша жергілікті бюджеттен қаражат бөлінетінін күтіп отырмай, өз тірлігін жасауға тиіс", - деді әкім.
Ал Алматы үшін мастер-жоспар және көлік құрылымы мәселелері мен тарифтік төлем әзірленіп жатыр. Жыл соңына дейін әкімдік тарифтік төлем форматын қабылдамақ.
"Егер олар билет немесе pass алса, оның ішінде тиісті тегін тарифтік аударымдар қарастырылады. Біз қазір бұл мәселені көлік холдингімен, олардың жұмысы мен талдау қорытындысы бойынша пысықтап жатырмыз. Есепке қысқа трансплантация, ұзақ, түрлі көлік түрлері (автобус, метро, троллейбус және т.б.) туралы ақпарат алынады. Меніңше, қазан айының соңында біз тарифтік төлемді ұсына аламыз, қала тұрғындарының пікірін сұраймыз жән содан соң бекітеміз".Ерболат Досаев