Оның айтуынша, теміржол желісінің жалпы пайдалану ұзындығы 16 мың км-ді құрайды, ал тозу деңгейі 57%-ға жеткен.
"Бұл пойыздардың қозғалыс жылдамдығы мен қауіпсіздігіне әсер етеді. Инфрақұрылым өз мүмкіндігінің шегінде жұмыс істеп тұр. Тасымалдаудың тиімділігі мен тұрақтылығын арттыру үшін 2030 жылға дейін жаңа жолдар салынып, 5 мың км жол жаңғыртылады. Сонымен қатар, 11 мың км жолға жөндеу жұмыстары жүргізілуде", – деді Нұрлан Сауранбаев.
Министрдің сөзінше, қазіргі таңда бес жобада құрылыс жұмыстары жүргізілуде: "Достық – Мойынты", "Алматы айналма жолы", "Дарбаза – Мақтарал", "Мойынты – Қызылжар" және "Бақты – Аягөз".
"Биыл екі ірі жоба мерзімінен бұрын аяқталады: "Достық – Мойынты" учаскесі мен "Алматы айналма жолы". Келесі жылы "Мойынты – Қызылжар" және "Дарбаза – Мақтарал" жаңа теміржол желілері пайдалануға беріледі. Сондай-ақ биылдан бастап 3 мың км теміржол учаскелерінде ауқымды жаңғырту жұмыстары басталды. Бұл жұмыстар жаңа жолдар салумен тең. Мәселен, "Қызылжар – Сексеуіл" учаскесінің өткізу қабілеті 8 пойыздан 25-ке, ал "Қандыағаш – Тобыл" учаскесінде 7 пойыздан 25-ке дейін артады", – деп атап өтті Нұрлан Сауранбаев.
Министрдің айтуынша, бұл жобалар Қазақстанның толыққанды теміржол қаңқасын қалыптастырады.