Қызметкердің дөрекі мінез-құлығы және төлемнің заңсыз қымбаттауы: Қазақстан тұтынушылары неге наразы

Елімізде тұтынушылардың құқығын бұзу туралы өтініштер жыл сайын 20% өседі. Бұл туралы 19 маусымда өткен үкімет отырысында Сауда және интеграция министрі Серік Жұманғарин айтты, деп хабарлайды Zakon.kz.

2022 жылы министрлікте 30,2 мыңнан астам өтініш қаралған. Осыған ұқсас жағдай өзге мемлекеттік органдарда да байқалып отыр. 2022 жылы 50 мыңға жуық өтініш түскен.

Өтініштердің үлес салмағы бойынша мына салалар «көшбасшы» болып тұр:

Өтініштердің саны мына салаларда ең көп өскен:

"Бұл ретте, тұтынушылардың шағымдарының саны істердің нақты жай-күйін көрсетпейтінін түсіну қажет. Өйткені құқығы мен заңды мүддесі бұзылған азаматтардың бәрі дерлік мемлекеттік органдарға жүгінбейді. Бұл жүргізілген социологиялық зерттеулермен расталады", - деді Сауда және интеграция министрі Серік Жұманғарин.

Елімізде азаматтардың көбі мына салалар бойынша наразылық білдіреді:

Министрдің айтуынша, өңірлерде тұтынушылардың құқығы бұзылатын ең өзекті салалар да анықталған. Осыған байланысты мемлекеттік органдар өздері реттейтін салалардағы азаматтардың наразылығының түпкі себептерін анықтауға талдау жүргізуі қажет.


Қазақстан
Жаңалықтан zakon.kz сайтында хабардар болыңыз: