Алматыда 15 қарашаға дейін емханаға өз еркімен тіркелу мүмкіндігі беріледі

11 Қыркүйек 2020, 16:52
Сурет: Алматы ӨКҚ

Өңірлік коммуникациялар қызметі алаңындағы онлайн -сұхбат барысында № 5 қалалық емхананың бас дәрігерінің емдеу ісі жөніндегі орынбасары Толқын Разинова емханаларға тіркелу мәселелерін түсіндірді, деп хабарлайды zakon.kz.

Жыл сайын 15 қыркүйектен 15 қарашаға дейін мегаполис тұрғындарына емханаға өз еркімен тіркелу мүмкіндігі беріледі.

Халықты емханаға тіркеу мынадай қағидаттар бойынша жүзеге асырылады:

медициналық көмек аумақ бойынша қолжетімді, яғни өз ауданында емхананы таңдай алады;
АМСК ұйымын еркін таңдау;
АМСК маманын еркін таңдау (жалпы практика дәрігері, учаскелік дәрігер, терапевт, учаскелік педиатр)
отбасылық қызмет көрсету.

Медициналық ұйымға ЖСН көмегімен екі тәсілмен тіркелуге болады: емханаға бас дәрігердің атына жазбаша түрде немесе электрондық үкімет egov.kz порталына кіру арқылы тіркеу туралы нұсқаулықпен танысуға болады.

"Қызмет көрсету мерзімі 1 жұмыс күні және өтініш беру күні көрсетіледі. Қызмет тегін көрсетіледі. Сіз тек бір емханаға және жылына бір рет қана тіркеле аласыз", - деп түсіндірді Т. Разинова.

Егер пациентке Интернет желісі қолжетімсіз болса, қызметті тікелей ҚР азаматы таңдаған емханадан алуға болады. Оларға зейнеткерлер, шетелде туылған балалар, студенттер, мерзімді әскери қызметшілер және мүгедектер жатады. Әкімшілік-аумақтық принцип бойынша бекіту әсіресе карантин кезінде әкімшілік-аумақтық тіркеу жүзеге асырылады.

"Мұның бәрі үйге барып емдейтін дәрігерлер қызметіне қиындық туғызбас үшін жасалып жатыр. Сондай-ақ жүкті және жаңа туған нәрестелерге қамқорлық көрсетуде қиындықтар болмауы үшін жасалуда. Тіркеу кезінде балаға да, ата-аналарға да бір клиникада қызмет көрсетілсе, отбасылық қызмет көрсету принципі басым болады. Бұрынғы АМСК ұйымдарынан тіркеуден шығару автоматты түрде жүзеге асырылады", - деп атап өтті Т. Разинова.

МСАК ұйымын еркін таңдау құқығын пайдаланбаған адам бұрын қызмет көрсетілетін МСАК ұйымына тіркелген болып қалады. Тіркеу тұрақты немесе уақытша тұратын жері бойынша жүзеге асырылады. Тіркеу науқаны кезеңінде тіркелген адамдар осы ұйымда келесі жылдың 1 қаңтарынан бастап медициналық көмек алады.

Тіркеу нәтижесі медициналық ұйымға тіркеу талоны немесе бас тарту болып табылады. Оны емхананың медициналық тіркеушісі береді. Пациент электрондық үкімет порталы арқылы жүгінген кезде пациентке ЭЦҚ арқылы АМСК ұйымының "жеке кабинетіне" тіркеу туралы хабарлама не электрондық құжат нысанындағы дәлелді бас тарту келіп түседі.

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін:

- пациент ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің дұрыс еместігін анықтау;
- пациенттің әкімшілік-аумақтық жерде тыс нақты (тұрақты немесе уақытша) тұруын анықтау.
- бекітілген халық санының белгіленген нормасынан асып кетуіне байланысты;
- балаларды және жоғарыда көрсетілген адамдарды тіркеу кезінде заңды өкілдікті растайтын құжаттың болмауы.
Емханаға тіркелу үшін қажетті құжаттар:
жеке басын куәландыратын құжат;
зейнетақы куәлігі - зейнеткерлерге;
мүмкіндігі шектеулі адамдарға - зейнетақы куәлігі немесе медициналық - әлеуметтік сараптама куәландыру актісінен үзінді көшірме;
соттың шешімі немесе қорғаншы - қамқоршыларға немесе қорғаншыларға. Қамқоршылық туралы өзге де растайтын құжат;
әскери қызметші-Комиссияның хаттамасы;
ЖОО ректорының АМСК - ге ресми үндеуі және оқу орны мен АМСК арасындағы комиссия хаттамасы-медреседе оқитын студенттерге (18 жасқа дейін);
шет мемлекетте туыстығын растайтын құжат-ҚР аумағынан тыс жерде туған балалар үшін.


zakon.kz жаңалықтарын оқыңыз
Жазбаларды көрсету

Көп оқылғандар

барлық жаңалықтар

ЖАҢАЛЫҚТАР

қате туралы хабарлау
Қате туралы хабарлау
Қате мәтін:
Түсініктеме:

Маңызды жаңалықтарды білгіңіз келе ме?