Қазақстан өзін қандай өнімдермен қамтамасыз ете алады
Ағымдағы жылдың қаңтар айының қорытындысы бойынша қазақстандық компаниялар нарықты ұн (сұраныстың 99,7%-ы отандық өндіріс есебінен қамтамасыз етілген), жұмыртқа (97,2%), жарма және күріш (96,6%) бойынша жеткілікті жоғары деңгейде жергілікті өніммен қамтамасыз ете алды.), қызыл ет және құс еті (95,5%), өсімдік майы (88,8%), сондай-ақ макарон өнімдері, кеспе және басқа да ұқсас ұн өнімдері (85,1%), деп хабарлайды Energyprom.kz зерттеуі.
Сүт өнімдерінің сегментіне келетін болсақ (сүттен басқа), мұнда, сарапшылар атап өткендей, тұтастай алғанда, бүкіл өнім желісі бойынша өзін-өзі қамтамасыз ету деңгейі жаман емес - 84,4%, бірақ жекелеген өнім топтары бойынша жағдай азырақ көрінеді.
Осылайша, жергілікті компаниялар сары майға деген сұранысты небәрі 67,9%-ға, ал ірімшік пен сүзбеге одан да аз, небәрі 53,7%-ға ғана қамтамасыз етеді.
Сонымен қатар, мұндай азық-түлік секторлары шұжық өнімдері (бұл жерде жергілікті компаниялар 62,3%), жеміс-көкөніс шырындары (50,2%), өңделген және консервіленген балық, шаян тәрізділер мен моллюскалар (47,6%), шоколад (36,2%) сияқты импортқа тәуелді болып қалады. ), қант (35,8%), шәй және кофе (бар болғаны 29,9%).
Алкоголь өнімдерінің ішінде жергілікті компаниялар сыраға сұранысты 93,2%-ға, арақ пен алкогольдік сусындарға – 77,9%-ға, коньяк пен коньяк сусындарына – 58,6%-ға, шараптарға – 49,4%-ға (бірақ шараптар арасында тікелей шампанға – ) сұранысты өтеп отыр. 95,5%-ға, деп қосты зерттеушілер.
Ағымдағы жылдың қаңтар айында импорттық өнімдер мен тауарлардың бағасы бір жыл ішінде 12,8%-ға өсті. Соның ішінде ТМД елдерінен келетін өнімдерді қоса алғанда, Қазақстан үшін импорт бағасының деңгейі айтарлықтай 21,3%-ға, басқа елдерден – 4,9%-ға өсті.
Азық-түлік тауарларының ішінде қант пен қантты кондитерлік өнімдердің бағасы айтарлықтай өсті (бірден 38,7%), ет, балық немесе шаян тәрізділер, моллюскалар және басқа да су омыртқасыз жануарлардан алынған дайын өнімдер (32,3%), жануарлар немесе өсімдік тоң майлар мен майлар. 26,9%-ға, шұжық және ұқсас ет өнімдері (20,6%-ға), балық және ұлулар (19,6%-ға), күнбағыс майы (15%-ға).
Мамандардың айтуынша, еліміздің ішкі нарығында 2022 жылдың ақпан айында азық-түлік тауарларының тұтынушылық бағасы бір жыл ішінде 10 пайызға өскен. Өңірлік тұрғыда ең көп баға өсімін Ақмола, Маңғыстау және Ақтөбе облыстарының тұрғындары сезінді.
Азық-түлік өнімдерінің ішінде жарма (16%-ға), май және тоң май (14,1%-ға), макарон өнімдері (12,5%-ға), жемістер мен көкөністер (12,4%-ға), ұн (11,1%-ға) айтарлықтай қымбаттады. ), ет (11,1%-ға), қант (11%-ға).