2022 жылы ұшақтардың кешігуіне негізгі себеп - техникалық себеп (13%) Оған қоса жолаушыларға қызмет көрсету, жүкті ұзақ түсіру (16%), ауа-райының қолайсыздығы (8%), адам факторы - экипаждың болмауы, әуе қозғалысына қызмет көрсету шектеулері, кеден бақылауы және тағы басқалары (7%). Бұл себептер ұшақтың кеш келуіне мультипликативті әсер етті (56%).
2022 жылы 78 483 рейстің 5 056-сы тоқтатылды. Оның ішінде 2 105 рейс (41 %) операциялық себептермен (саяси жағдай, ұшу қауіпсіздігі), 2 951 рейс (59 %) коммерциялық себептермен (коммерциялық жүктеменің аздығы, әуе кемелерін жеткізудің кешігуі) тоқтады.
Ұшу тұрақтылығының төмендеуі басқа елдерде де байқалды. Мысалы, АҚШ пен ЕО-да жүйелік сәйкесінше 76% және 75% болды. Әуе тасымалына тасымалдаушы шектеу қойған тұлғалардың тізілімі (қара тізім) енгізілді
"Әуе тасымалдаушының кінәсі танылған жағдайда біз шара қолданып, әкімшілік жауапкершілікке тартамыз. 2022-2023 жылдарға арналған Жалпы сомасы 8 200 АЕК (25,2 млн. теңге) құрайтын 9 әкімшілік айыппұл салынды".ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министрі Алмаз Ыдырысов
2022 жылы 11 млн жолаушы тасымалданған. Бұл былтырғы көрсеткіштен 17% артық (9,4 млн. жолаушы).
"Халықаралық рейстер 28 мемлекетпен аптасына 477 рейс жиілігімен 104 авиамаршрут бойынша орындалады. Ұшуды кеңейту бойынша белсенді жұмыс жүргізіліп, «ашық аспан» режимі енгізілді". Алмаз Ыдырысов