БҚДА ҚТЖ-ның нарықтағы 95%-дан астам үлесі жөнінде: Жеке тасымалдаушыларға қол жетімділік әлі де шектеулі

ҚР Бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігі "Қазақстан темір жолы" ҰҚ АҚ нарық үлесінің 95%-дан астамын алып отырғанын мәлімдеді, деп хабарлайды Zakon.kz.

БҚДА таратқан мәлімет бойынша, бүгінгі таңда Ұлттық инфрақұрылым операторы (ҚТЖ) мен жүк тасымалдаушыны ұйымдық-функционалдық бөлу, жеке тасымалдаушылардың инфрақұрылымға тең қолжетімділігін қамтамасыз ету бойынша ұсыныстары жоқ. Бұл – теміржол тасымалының нақты бәсекеге қабілетті нарығын құрудың негізі.

"Ұлттық жүк тасымалдаушы нарық үлесінің 95%-дан астамын алады және жеке тасымалдаушыларға қол жетімділік әлі де шектеулі. Магистральдық жол операторы өз компанияларына бірқатар артық мүмкіншіліктер берді. Ал бұл басқаларға тең жағдай жасауға кедергі. Магистральдық теміржол тарифтері өсуде. Өзінің ведомстволық бағынысты компанияларын толық мүмкіндіктерді таңу жайы жүріп жатыр".ҚР Бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігі

ҚТЖ туралы айта отырып, БҚДА көп рет айтқан "Сары беттер ережелері»" енді жұмыс істемейді. Сондай-ақ Кәсіпкерлік кодексінде күшін жоғалтқан 192-ші бап бар.

 "Акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу пайызынан астамы мемлекетке тиесілі мемлекеттік кәсіпорындар, заңды тұлғалар және өз қызметін Қазақстан Республикасының аумағында жүзеге асыратын олармен үлестес тұлғалар жүзеге асыратын қызмет түрлерін кеңейту және (немесе) өзгерту кезінде монополияға қарсы келісімі қажет орган",-делінген ҚР Кәсіпкерлік кодексінің 192-бабының 4-тармағында.

"Шынын айтқанда, мемлекеттік органдар мен мемлекеттік компаниялардың өздері бірінші кезекте осы қағидаттарды бұзады. Мемлекет қатысатын қызмет түрлері рұқсатсыз өсуде. Осылайша, ҚТЖ қызметінің түрлерін талдау нәтижелері монополияға қарсы органмен қызметтің 300 түрінің тек 83-і (28%) келісілгенін көрсетті".ҚР Бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігі

Қазақстан
Жаңалықтан zakon.kz сайтында хабардар болыңыз: