Оның айтуынша, ақылы жолдардағы тарифтерді 2-3 есеге көтеру ұсынылды.
"Мен бірден шектеуді айттым: "Бірнеше рет емес" Жеке адамдар айтады, 2-3 рет жасайық. Мен бірден 2-3 рет айтамын - бұл болмайды, бірақ % болады. Біздің мамандар 1100 техника сатып алудан бөлек, жолдарды күтіп ұстауға қанша қаражат кететінін есептеп шығуы керек. Әрине, мұның барлығын бірден ақылы формаға сала алмаймыз.Бірте-бірте қор көбейетінін және шығындарымыздың қай бөлігін өтейтінін көрейік, соған сүйене отырып, біз жариялаймыз ". Марат Қарабаев
Министр ақылы жолдардағы тарифтердің көтерілуі қоғаммен талқыланады деп сендірді.
"Бұл жай ғана айтқан нәрсе емес, енді (болмақ. – Редакцияның ескертпесі) өсім. Бұл заң бойынша БАҚ-та 14 күн ілулі тұрған құқықтық реттеу болады. Барлығын қоғаммен талқылаймыз". Марат Қарабаев
Ол Көлік министрлігі қоғаммен талқылауды ағымдағы жылдың наурыз айында бастауды жоспарлап отырғанын атап өтті.
Кейінірек ол тарифтерді қайта қарау туралы шешімді түсіндірді.
"Әрине тарифті көтеруді жоспарлап отырмыз. Неге екенін түсіндірейін? Өйткені 2013 жылдан бері тариф 11 жыл бойы өзгермеген, былтыр 20 пайызға өскен. Екіншіден, біздің тарифтерімізді Ресеймен салыстырыңыз: егер Қазақстанда Тариф 1 теңге 20 тиын болса, Ресейде ұлттық валютамызға аударғанда 7 теңге.Жақсы жолдар болуы үшін сізге техникалық қызмет көрсету, жөндеу керек, сіз оның салық төлеушілер есебінен емес, "ҚазАвтоЖол" бюджеті есебінен болғанын қалайсыз - онда ақылы жолдардағы тарифтерді көтеру жалғыз нұсқа", - деді министр.
2024 жылдың 3 қазанынан бастап Қазақстанда 4 жолақты ақылы жолдардағы көліктің барлық түрлеріне тарифтер 20%-ға көтерілді. Жеңіл вагонның құны 1 теңге болса, көтерілгеннен кейін ол 1 теңге 20 тиын болады.