Қазақстанда 1941 жылдан бері барлығы 89 ұшақ апаты болған

2022 жылдың басынан бері Қазақстанда бір ұшақ апаты болды. Ақпан айында жедел жәрдем рейсімен келе жатқан ұшақ өртенген еді. Бортта екі экипаж мүшесі мен бір дәрігер болған. Апат салдарынан зардап шеккендер жоқ, деп хабарлайды Zakon.kz.

Былтыр небәрі үш ұшақ апаты болды. Соның бірінде бортында алты адам болған ҚР Ұлттық қауіпсіздік комитетінің әскери ұшағы апатқа ұшырап, оның төртеуі қаза тапты. Тағы екі апаттан зардап шеккендер болмады, жолаушылар рейсіне еш қатысы жоқ. Бұл туралы Finprom.kz жазды.

Сонымен қатар 2020 жылғы коронадан кейінгі дағдарыс кезінде әлемде ірі коммерциялық жолаушылар ұшақтарының қатысуымен 40 авиациялық оқиға тіркелді. Олардың бесеуі 299 адам өліміне себеп болды, – деп хабарлайды To70 авиаконсалтингтік фирмасы.

Мұндай статистиканы әлі де өте сирек деп санауға болады. Өйткені халықаралық әуе көлігі қауымдастығының бағалауыша, сол жылы әлемде ішкі және жаһандық әуе қатынасының саны 16,4 млн болған.

Авиациялық қауіпсіздік желісінің (ASN) мәліметінше, Қазақстанда 1941 жылдан 2022 жылға дейін әскери және ауылшаруашылық, сонымен қатар жолаушылар ұшақтарының қатысуымен 89 әуе апаты болған. Бұл жылына бір рет апат болған деуге келеді.

Апаттардың ең көп саны – төрт, тек бір рет 1976 жылы байқалған. Сонымен бірге осы кезеңде жалпы 26 жыл ішінде бірде-бір әуе апаты тіркелмеген.

ASN мәліметінше, 80 жылдан астам уақыт ішінде Қазақстанда 804 жолаушы әуе апатынан қаза тапқан. Бүкіл есепті кезеңде болған 89 әуе апатының 50-інде кем дегенде бір адам қаза тапты.

Тек үш коммерциялық ұшақ апаты барлық өлімнің 43%-ына тең. Бұл кеңестік жолаушылар ұшағы - Ту-134, Ту-104 және Ту-154 (ең массивті кеңестік реактивті жолаушылар ұшағы).

1980 жылы Ту-154 ұшағының құлауы Қазақстандағы ең ірі апат болып саналады. «Аэрофлот» ұшағы Алматы – Дондағы Ростов – Симферополь бағыты бойынша ішкі рейсті орындап жатқан, бірақ әуеге көтерілгеннен кейін 1 минут 40 секундтан соң жерге толықтай құлаған. Борттағы 166 адамның барлығы қаза тапты.

Басқаларға қарағанда жиі апатқа ұшырайтын және зардап шегуі міндетті емес ұшақ үлгілерін негізінен жүк тасымалдауға маманданған Антонов компаниясы шығарды. Апат саны бойынша рекордшы ауыл шаруашылығы ұшағы – Ан-2Р болды. Оның үлесіне 18 апат жатады, 26 адам қайтыс болған. Қалғандарында ұшақ апаты 10-нан аз.

Көрші елдердегі ұшақ апаттары

Ресейде 1941-2022 жылдар аралығында кем дегенде 1395 әуе апаты болған. Қазақстандағы әуе апаттарының санымен салыстырғанда бұл көрсеткіш 16 есе көп.

Дегенмен Ресейдегі деректер ертерек болған апаттарды атады: 1919 жылдан бастап осы уақытқа дейін 1416 әуе апаты болды. Оның 613-і жалпы саны 9432 жолаушының өліміне әкелді.

Орталық Азияға келетін болсақ, Қазақстан 1941 жылдан бері әуе апаттарының саны бойынша аймақта бірінші орында тұр. Екінші орында Өзбекстан. Қырғызстан, Түркіменстан және Тәжікстан тиісінше үшінші, төртінші және бесінші орындарды иеленді.

To70 деректері бойынша, 2020 жылы әрбір 1 миллион ірі коммерциялық ұшақ рейсі үшін 0,27 өлімге әкелетін апат немесе әрбір 3,7 миллион рейс үшін бір өлімге әкелетін апат болған.

Қазақстан
Жаңалықтан zakon.kz сайтында хабардар болыңыз: