Ұшқыштар катапультті қолданған. Әскери ұшақтың апатқа ұшырау себебі аталды

Ұшқыштар ұшақ бақылаудан шықса да өмірлеріне нақты қауіп төнгенше барын салды.

Қорғаныс министрлігінің баспасөз қызметі Қарағанды ​​облысында әскери ұшақтың апатқа ұшырауының ықтимал себебін жариялады, деп хабарлайды zakon.kz.

Су-30SM ұшағының апатқа ұшырау себептерін тексеру үшін арнайы құрылған комиссия барлық мүмкін болжамдарды қарастыруда. Олардың бірі және ең ықтималы - әскери ұшақтың бір топ құстармен соқтығысуы, - делінген хабарламада.

Ұшақтың құлаған жерінен бірнеше ондаған құстың бөлшектелген қалдықтары табылды (төмендегі суретте). Қазіргі уақытта жабайы құстар оңтүстіктен солтүстікке қарай ұшатын кезі.

Құстардың, әсіресе ірі құстардың авиация үшін өте қауіпті екендігі атап өтілді. Ұшақ турбиналары жолына келгеннің бәрін тартып алады. Күшті құрылымның ішіне түскен ірі құстар қозғалтқыштарға зақым келтіріп, оның істен шығуына әкеліп соға алады. Негізінде мұндай қақтығыстар ұшу және қону кезінде орын алады. Қазіргі ұшақтың корпусы құстардың соққысына төтеп бере алады, алайда қозғалтқыш пәрменсіз.

Егер құс соғылса, қозғалтқыш сөніп қалады, ал егер ол бір топ құс болса, онда, әдетте, екі қозғалтқыш та істен шығады. Авиацияда бұл жағдай ең қауіпті болып саналады, өйткені әуе кемелері кем дегенде бір қозғалтқыш жұмыс істеген жағдайда ұшуды жалғастыруға және қауіпсіз қонуға арналған.

Ұтқыр әскери ұшақтардың жылдамдығы жоғары, сондықтан құстардың соққысы одан да ауыр зардаптарға әкеледі.

Ұшқыштар өмірлеріне нақты қауіп төнгенше барын салды. Ұшақ бақылаудан шығып, ұшқыштар кабинасы түтінге толып, бейбіт тұрғындардың өміріне ешқандай қауіп төндірмейтіндігіне, сондай-ақ жердегі азаматтық нысандарды жою мүмкін еместігіне көз жеткізген кезде ғана ұшқыштар катапультті қолданған. Ұшқыштар апаттан құтқару жүйесін өте төмен биіктікте қолданды, соңғы сәтке дейін ұшақты құтқарып, оны әскери бөлімнің арнайы құтқару бөлімшелері күтіп тұрған аэродромға қондыруға тырысқан, - дейді Қорғаныс министрлігі.

Екі ұшқыштың да 2-дәрежесі және жеткілікті кәсіби тәжірибесі бар. Ақтөбе қаласындағы Әуе қорғанысы күштерінің әскери институтын бітірген. Екі ұшқыштың да ұшу уақыты шамамен 1500 сағатты құрайды.

Су-30SM 4 ++ буынының көп мақсатты жойғыш жауынгерлік ұшағы 2015 жылы Қару-жарақ бағдарламасына сәйкес жасақтала бастады. Осы типтегі ұшақтардың қызмет ету мерзімі жеткілікті. Жыл сайын әуе паркі заманауи авиациялық модельдермен толықтырылып отырады; Әуе қорғанысы күштерінің заманауи қару-жарақ үлесі 50% -дан асты.

16 сәуірде Қарағанды ​​облысында көп функционалды Су-30SM жойғыш ұшағы апатқа ұшырады. Ұшқыштардың бірінің төс сүйегі сынған, ол ауруханаға жатқызылды. Қазіргі уақытта оның жағдайы қанағаттанарлық деңгейде.

Жаңалықтан zakon.kz сайтында хабардар болыңыз: