"Көңілді болады" – Цукерберг Meta туралы 

Брендтің символизмі – болашақта болатын нәрселерді көрсету.

Facebook-тің негізін қалаушы Марк Цукерберг компания атауы Meta деп өзгергеннен кейін алғашқы жарнама науқанын жариялады, деп хабарлайды Zakon.kz.

Meta брендінің алғашқы науқаны қызықты болады, - деп жазды ол Facebook-те.

29 қазанда Марк Цукерберг Connect онлайн-конференциясы кезінде Facebook-тің атауы Meta деп өзгергенін мәлімдеген. Оның айтуынша, жаңа бренд грекше μετα сөзімен байланысты, ол "кейін", немесе "одан тыс" дегенді білдіреді. Яғни, брендтің символизмі – болашақта болатын нәрселерді көрсету.

Бақытжан Отарбаева

Жаңалықтан zakon.kz сайтында хабардар болыңыз: