Жаңалықтар тізбегі
0

Қазақстандағы кәсіпкер әйелдерді бизнес пен жеке өмір бірдей алаңдатады

әйел, сурет - Zakon.kz жаңалық 03.03.2023 00:39 Сурет: pixabay
Қазақстандағы кәсіпкер әйелдерді бизнес пен жеке өмір бірдей алаңдатады. Visa компаниясы Шығыс және Оңтүстік-Шығыс Еуропадағы, Орталық Азиядағы және Кавказдағы Әйелдер көшбасшылығы мен кәсіпкерлігін зерттеудің нәтижелерін жариялады, деп хабарлайды Zakon.kz.

Зерттеу 11 елдегі 2 000 бизнес иелерінің немесе өзін-өзі жұмыспен қамтыған әйелдердің, соның ішінде Қазақстандағы 75 терең сұхбат пен фокус-топтардағы жұмыстардың онлайн-сауалнамасын қамтыды. Нәтижелер аймақтағы орташа әйел кәсіпкерінің егжей-тегжейлі портретін жасауға және мүдделі тұлғаларға әйелдердің мансап барысында кездесетін қиындықтары мен мәселелерін түсінуге мүмкіндік береді.

Негізгі тұжырымдар:

  • Әйелдер кәсіби және қаржылық тәуелсіздікке ұмтылады. Әйелдердің өз кәсібін ашуға мотивациясының негізгі көздері табысын арттыруға деген ұмтылыс (50%), өз-өзіне жұмыс істеуге ұмтылу (31%) және арманының орындалуы (21%) болып табылады. Қазақстандағы әйел кәсіпкерлерге негізгі мотивация болып кірістің көлемін арттыру (47%) саналады. 
  •  Кәсіпкер әйелдерді бизнес пен жеке өмір бірдей дерлік алаңдатады. Сауалнамаға қатысқандар бизнесінің сәтсіздікке ұшырауынан (29%), қаржылық жағдайының нашарлауынан (27%) және отбасы мен балаларын тастап кетуден (25%) алаңдайтынын айтты. Қазақстандағы әйелдерді негізінен жұмыс пен демалыс арасындағы тепе-теңдіктің болмауы (26%) алаңдатады.
  •  Әйелдер бизнесі бәсекелестік пен қаржыландыру мәселелерінен зардап шегеді. Әйел кәсіпкерлер көбінесе жоғары бәсекелестік (40%), қаржыны тарту (32%) және қолайсыз бизнес жағдайлары (31%) сияқты қиындықтарға тап болады. Қазақстандағы әйел респонденттер өз елінде бизнесті ашу және жүргізу кезіндегі ең үлкен мәселелер жоғары бәсекелестік (49,7%) және қаржыны тарту (30%) болып табылатынын атап өтті.
  • Әйел кәсіпкерлер интернетте бизнес жүргізуді үйренгісі келеді. Сауалнамаға қатысқандардың үйренгісі келетін негізгі дағдылар – қосымша қаржыландыру стратегиялары (47%), цифрлық маркетинг және әлеуметтік медиа (37%), электрондық коммерция (24%) және бизнесті халықаралық деңгейде кеңейту (21%). Қазақстанда ең танымал дағдылар қосымша қаржыландыру алу стратегиялары (50,7%) және цифрлық маркетинг және әлеуметтік желілерді жүргізу (39,3%) болып табылады.
  •  Әйелдерге тиесілі кәсіпорындар қызметкерлер мен жеткізушілерге қолма-қол ақша төлейді, бірақ әдетте тұтынушылар үшін POS терминалдарын орнатады. Кәсіпкер әйелдердің 42% қызметкерлері мен жеткізушілеріне қолма-қол ақша төлесе, тек 37% ғана картамен төлеуді жөн көреді. Қазақстан үшін бұл көрсеткіштер 36% құрайды. Дегенмен, тұтынушылар арасында электрон төлемдер әлдеқайда танымал: респонденттердің 37% тауарлары мен қызметтері үшін көбінесе картамен төлейтінін атап өтті, ал 42% өз клиенттеріне картамен төлеуді қалайтынын айтты. Салыстырмалы түрде алғанда, іскер әйелдердің 35% өз клиенттерінің қолма-қол ақшамен төлеуге бейім екенін айтса, тек 28% ғана клиенттердің қолма-қол ақшаны пайдалануын қалайды. Қазақстанда қолма-қол карталық төлемдер басым.
Жаңалықтан zakon.kz сайтында хабардар болыңыз:
Бөлісу
Если вы видите данное сообщение, значит возникли проблемы с работой системы комментариев. Возможно у вас отключен JavaScript
Жаңалықтар трендінде болыңыз!
Хабарландыруларды қосыңыз және алдымен расталған жаңалықтарды алыңыз.

Браузерде хабарландыруларды кез келген уақытта өшіруге болады

Біздің хабарландыруға жазылыңыз!
Хабарландыру қосу үшін қоңырау белгісін басыңыз
Беттегі қате туралы хабарлаңыз
Мәтіндегі қате: