Алматы қаласы әкімдігі мен "Алматыбасжоспар" ҒЗИ» ЖШС Алматының 2040 жылға дейінгі Бас жоспарын қоғамдық талқылау шараларын жалғастырып жатыр.
Арнайы шарада қоғамдық көлікті дамыту жоспары көпке таныстырылды.
Сонымен 2040 жылы жүрдек автобустар желісі тағы 12 шақырымға ұзартылады.
Жылдам автобус (BRT) желілері жобасымен қатар метро желісі де дамиды. Бас жоспар бойынша 2040 жылға қарай метро желісінің ұзындығы 32 шақырымға жетпек. Бүгінгі таңда қолданыстағы желі 13 шақырымды алып жатыр.
Қоғамдық көлік дәліздерін (BRT, LRT, метро) ұйымдастыру және жаяу жүргіншілер кіру аймағында арнайы жолақтарды одан әрі дамыту қажет.
"Алматыбасжоспар" ҒЗИ " ЖШС-ның Бас директоры Асхат Садуовтың айтуынша, "Барлық" базарына дейін баратын метро желісінің құрылысы аяқталады. Екінші желі Рысқұлов көшесі бойымен өтеді, үшіншісі қаланың төменгі бөлігіндегі Төле би көшесі бойымен қаланың батысындағы "Барлық" көлік-трансплантациялау торабынан Желтоқсан көшесіне дейін тығыз учаскелер арқылы өтеді. Ол арқылы Алматы-2 теміржол вокзалына жетеді және осы аралық торап арқылы Райымбек көшесі арқылы қаланың шығыс қақпасымен жалғасатын болады.
Сондай-ақ мегаполисте 3-ші теміржол вокзал пайда болады. Ол Саин көшесі мен Бұрындай көшесінің қиылысында орналасады.
Бұдан бөлек, 2040 жылға дейін Алматыда үш "ЛРТ" желісі салынуы тиіс.
Бірінші желіні (Төле би бойымен Талғар тас жолына дейін, ұзындығы - 31 км) 2025-2030 жылдар аралығында салу жоспарланған.
Екіншісі (Жароков, Тоғайғыров көшелерімен, Момышұлы арқылы Батыс хабқа дейін – ұзындығы - 16 шақырым) - 2027 жылдан 2032 жылға дейін.
Үшінші желі (Үлкен Алматы каналы бойындағы көшелер арқылы төменге қарай Жұмабаев және Хмельницкийге дейін, содан Талғар тас жолына шығып кетеді - 29 км) 2030 және 2040 жылдар аралығында салынуы тиіс.