Мұның оң және теріс тұсы бар. Бірақ қарсы болғандардың уәжін түсінеміз, бұған әрдайым ғылыми көзқарас қажет. Министрліктің, білім басқармасының, мұғалімнің немесе ата-ананың емес, оның балаға қаншалықты тиімді екенін ғылыми тұрғыдан қарауымыз керек. Бала, оның болашағы мен тиімділігі тұрғысынан қарасақ, басқаша көрініс шығады. ҚР БҒМ Асхат Аймағамбетов
Ведомство басшысы қазір министрлік осы мәселеге қатысты зерттеу жүргізіп жатқанын, оның нәтижесін кейінірек жариялайтынын айтты. Сондай-ақ ол ешкіммен кеңеспей, шешім қабылданбайтынын атап өтті.