Евгений Настрадин тарифтер құны бірден көтерілмейтінін айтты. Ұялы байланыс операторы бұрыннан бері қолданыста жүрген тарифтік жоспарларды қарап жатыр.
"Олардың құны қазіргі нарықтағы құнынан 20%, кейде 40% төмен. Біз оларды қазіргі нарықтық бағада "ұстауға тырысамыз". Бұған дейін мен өзімнің алдыңғы есептерімде желіні үнемі күтіп ұстауға және операциялық шығынды жабуға, инвестициялауға тура келетінін айтқан едім. Ал инвестиция өсіп жатыр. Тарифтер нарықтағы бағадан төмен болса, онда ешқандай даму болмайтыны анық. Трафикті тұтыну артқан кезде жылдамдық пен сапа төмендейді. Beeline жағдайында тарифтер көп, таңдау үлкен. Сіз өзіңізге ұнайтынын таңдай аласыз".Евгений Настрадин
Ол тариф құнын көтеру үшін клиенттің келісімі талап етілмейтінін, бірақ бұл туралы абоненттерге ескерту қажет екенін баса айтты. Евгений Настрадин Цифрлық даму және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі өте нақты бақылайтын ережелер мен стандарттар бар екенін айтты
"Ережеге сай біз өзгертулер туралы клиентті 30 күн бұрын хабардар етуге міндеттіміз, оны біз жасаймыз. Ал клиенттердің өтініші бойынша түсініксіз жағдайлар болған кезде немесе клиент оған хабарланғанмен келіспесе, біз мәтіні бар SMS жіберілу фактісін үнемі көтеріп отырамыз және "Біз мұны дәлел және растау ретінде көрсетеміз. Клиенттерге хабарламай бірде-бір баға өзгерісі болған жоқ. Тұтынушы кодексіне сәйкес ұялы байланыс операторы өз қызметтерінің бағасын тұтынушыны алдын ала хабардар ету арқылы өзгертеді".Евгений Настрадин
Компания директоры мұны "біртүрлі тәжірибе" деп санайтынын мойындады. Өйткені ұялы байланыс операторларының клиенттері бірнеше жыл бұрын келісімшарт жасамайды. Бұл компаниялар, оның пікірінше, бастапқы шарттардан, оның ішінде бағадан ауытқуға құқылы дегенді білдіреді.
"Электр немесе жылумен жабдықтаушылар тұтынушылардан дайын-дайын емес екенін сұрамайды және бағаны көтереміз деп ескертпейді".Евгений Настрадин