Жәнібек Тайжанов ведомствоның 600 ескі вагоны бар екенін атап өтті. Оның айтуынша, жеке тасымалдаушыларда да осындай вагондар бар.
"Бұл 28 жылдан астам уақыт бойы жұмыс істеп келе жатқан вагондар – олар ХХ ғасырдың 80-90-шы жылдарында шығарылған. Бұл өндіруші зауыттың кондиционерлеу жүйесі қарастырылмаған және дәретханалар стандартты (вакуумдық емес) вагондар. Олардың барлығы 2030 жылға қарай есептен шығарылады", - деп сендірді спикер.
Бұл ретте оларды ауыстыру үшін компания, вагондарды жаңарту және сатып алу жұмыстарын жүргізуде.
"Қазірдің өзінде 150 – ге жуық вагон сатып алынды және 157 вагонға келісімшарт жасасты, 2025 жылға қарай Жаңа Stadler вагондары жеткізіледі деп күтілуде. Ал 2030 жылға қарай вагондардың орташа жасы шамамен 10-13 жыл болады. Яғни, 2030 жылға қарай қазақстандықтар ұлттық тасымалдаушының ескі вагондары жайлы ұмытады", - деп түйіндеді Жәнібек Тайжанов.
Бұған дейін Жәнібек Тайжанов Қазақстанда пойыздардың кешігу жағдайлары неге жиілеп кеткенін айтқан болатын.