Жергілікті тұрғындардың бірі әкімнен биылғы жол-құрылысының қашан аяқталатынын сұрады. Сондай-ақ, ауа-райының қолайсыздығының жол жамылғысының сапасына әсер ету мүмкіндігінде назардан тыс қалдырмады.
Досаев 1 қарашадан бастап негізгі жөндеу жұмыстары біртіндеп тоқтатылатынын айтты.
"Жол-құрылыс жұмыстарын жүргізуге болатын белгілі бір жағдайлар бар. Егер күндізгі температура мамандарға жұмыс істеуге мүмкіндік берсе, жұмыстар жалғасады". Ерболат Досаев
Сондай-ақ, әкім қаланың көлік жүйесіне назар аударды. Кейбір қала тұрғындарының айтуынша, Алматы метросының "Қалқаман" және "Барлық" жаңа станцияларына құрылысы ұзаққа созылып кетті:
"Метро салынады. Биылғы жылы құрылыс аса белсенді қарқынмен жүргізілмеді. Біздің басты міндетіміз – "Қалқаман" станциясына дейінгі желіні аяқтау. Бірақ бұл ретте метрополитеннің батыс бағытта "Барлық" базарына дейін кеңеюі қарастырылуда, онда жаңа көліктік трансплантациялау торабы пайда болады. Сондай-ақ, оны әуежайға дейін бағыттау жобасы да қолға алынып жатыр. Келесі жылы бәрі тұрақталып, жұмысты жоғары қарқынмен жүргіземіз деп үміттенемін". Ерболат Досаев
Ол метро, ЛРТ (жеңіл рельсті көлік) және автобустарға арналған арнайы желі бүгінде басымдыққа ие екенін атап өтті.
"Көлік қаңқасының Мастер-жоспары бекітілді. Келесі жылы негізгі инвестициялар мен ірі жобалардың құрылысы басталады", — деп қорытындылады Ерболат Досаев.
Сонымен бірге ол метро құрылысының жылдамдығы барлық ірі қалалармен бірдей екенін түсіндірді. Сондықтан оны "төмен" деп атауға келмейді.
"Біздің қалада ағымдағы жылдың қыркүйек айының басында 700 мың көлік тіркелген. Сонымен қатар, күн сайын мегаполиске сырттан тағы 400-450 мың көлік келеді. Осылайша, күн сайын жолдарда миллионнан астам транспорт жүреді. Сондықтан біздің мақсатымыз — Алматыда дамыған қоғамдық көлікті үйлестіру". Ерболат Досаев
Сондай-ақ, ол 2025-2026 жылдар көлік мәселесінде шешуші мерзім болады деп үміттенетінін жасырмады.
Бұған дейін Досаев Алматыдағы Баум тоғайы келесі жылы абаттандырылатындығын хабарлады.