Қазақтар арзан көлік деп Ресейден әкеп алғандардың арасында "двойник" көлік көп. Кәдімгі мәшине айып тұрағына қойылса, айыппұл төлегеннен кейін оны алып шығасың тұрақтан. Ал көлігің "двойник" боп шықса, бермейді.
Келген көлік келді. Елге кірді. Заңға сәйкес, көліктің Қазақстанға кіруіне тыйым жоқ. Одан кейін, мақсатыңа қарай, заң бар: сатып алдың ба, тіркеуге қой. Не Ресейдегі бұрынғы иесін тауып, қайтадан тіркеуге қой, техосморты мен салығын төлеп кел. Сосын бір жыл бойы жүр-дағы, сосын бір айға Қазақстаннан шығару керек.
Қазақстанға тіркетем десең, екі-үш жыл бұрын шығарылған көлікке 145 мың теңге "растаможка" төлейсің. Көліктің шыққанына үш жылдан асып кеткен болса, 1 млн 458 мың теңге төлеу керек.
Мысалы, 500 мыңға Ресейден 2010 жылғы Lada алсаңыз, 2 млн 649 мың теңгені "растаможкаға" беру керек. Бұл қалай а?
Сонымен, ресейлік нөмірлі көліктердің мәселесі шешілмей ме?