Қазақстанның Қытаймен шекарасындағы көлік кептелістерінің туындау себебі белгілі болды

Бүгінде Қазақстанның тасымалдаушылары мен жүргізушілерінің көбінде Қытай Халық Республикасы аумағына кіруге виза жоқ, деп хабарлайды Zakon.kz.

ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитетінің мәлімдеуінше, бұл жағдайды шекара маңындағы ауданда (40-50 адам) жүргізушілердің белгілі бір тобы пайдаланады, оларда виза бар және қызметіне жоғары ақы сұрайды.

Бұл мәселені шешу үшін ҚР Мемлекеттік органдары Қытай тарапымен тасымалдаушыларға берілетін визалар санын көбейту мәселесін пысықтауда.
"Тасымалдаушылардың жартысынан көбінде шетел рұқсат бланкілерін алуға қажет халықаралық тасымалдарды іске асыруға рұқсат карточка жоқ".ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитеті
14 наурызында мемлекеттік органдар Қытайға шығу үшін 500 автофура жариялады, бірақ іс жүзінде тек 183-і ғана кетті. Қалған машиналар өткізу пунктінің алдында тұрды, рұқсат құжаттарын күтіп, кірмеді.

Мемлекеттік кірістер комитеті "Атамекен" ҚР ҰКП-мен бірлесіп кезекті сақтау үшін тасымалдаушыларға халықаралық тасымалдауды жүзеге асыруға рұқсат құжатын ресімдеу қажет екенін хабарлайды. Мұндай құжаты жоқ автокөлікті кезектен шығару көзделіп отыр.
"Кейбір жосықсыз тасымалдаушылар құжатты жоқтығына қарамастан, кезекті алдын ала брондап қойып, басқа тасымалдаушыларға кезекке тіркелуге мүмкіндік бермеген".ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитеті
Жүргізушілердің тағы бір санаты кезекке тұрып қойып, қиылысу күніне жақындаған сайын жеткізу үшін келісімшарттар мен жүктерді іздей бастайды.

Осыған орай премьер-министр Әлихан Смайыловтың тапсырмасын орындау шеңберінде ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитеті "Атамекен" ҚР ҰКП және басқа да мемлекеттік органдармен бірлесіп "Нұр Жолы" өткізу пунктінің өткізу қабілетін арттыру бойынша шаралар қабылдады, нәтижесінде Қытайдан Қазақстанға жүктерді өткізу 40%-ға өсті.

Қазақстан Қытай
Жаңалықтан zakon.kz сайтында хабардар болыңыз: