Қарағандылықтар электр энергиясына төлем әдеттегіден көп шыққанын айтып, көмек сұрады
Сурет: Zakon.kz
Қарағанды тұрғындары қайда және кімге шағымданатынын білмей отыр. Олар өткен ай үшін келген электр энергиясының шоты арқылы монополист жыл бойы қордаланған қаржы мәселесін шешіп жатыр ма деп күдіктенеді, деп хабарлайды Zakon.kz.
КТК телеарнасының хабарлауынша, тұтынушылар бір айда осыншама электр қуатын жағатынына сенбейді. Тұрғындардың айтуынша, бұрын-соңды желтоқсандағыдай заң жобалары болмаған. Мысалы басқа айларда 8 мың теңге төлегендер, кейінгі түбіртек бойынша 15 мың, тіпті 30 мың теңге қарыз.
"Үйде сирек боламыз, тек кешкі уақытта. Ал есепшот 630 киловаттқа келді. Не болғаны түсініксіз. Өйткені біз принципті түрде көп жұмсамаймыз. 300-400 - біздің пәтердің қолайлы шекті киловаты. Бірақ 630 дегенмен келіспеймін. Бұл - барлық қарағандылықтың проблемасы. "Қарағанды Жарық" өз шығындарын қала тұрғындарының мойнына артып қойғанға ұқсайды".Гузалия Сатлер
Дегенмен сервис компаниясы жоғары көрсеткіштердің себебін түсіндірді. Мамандар желтоқсан айында Тәуелсіздік күніне орай үш күн демалыс болғанын еске салады.
"Адамдар қонаққа барып, өздері де қонақ күтті. Оның үстіне өңірде бір аптадан астам аяз сақталды. Сонымен қатар назар аударыңыз: қыста тұрмыстық техника электр энергиясын көбірек жұмсайды. Есепке алу құрылғыларын әрқашан тексеруге болады", - дейді мамандар.
"Қымбат процедура екені рас. Мен ешкімге мұны істеуге кеңес бермес едім. Өйткені есептегіштің істен шығуы 5000 жағдайдың бірінде ғана болады. Оны тексеруге ақша жұмсаған адамдар көп болды. Оданша қарызды төлесе, жақсы болар еді. Ақпан айының, яғни қаңтар айының түбіртегінде жаңа жылдық мерекелер мен демалыс күндері де есептеледі. Сондықтан да барлығын есепке алуыңызды сұраймын"."Қарағанды ЖылуСбыт" ЖШС халықпен жұмыс жөніндегі директордың орынбасары Валерий Дударь
Бөлісу
Если вы видите данное сообщение, значит возникли проблемы с работой системы комментариев. Возможно у вас отключен JavaScript