Депутат қазақстандық оқушыларды өз бетінше өмір сүру дағдыларына үйретуді ұсынды

Оның айтуынша, заманауи технологиялар өмірді жеңілдетеді, бірақ сонымен бірге өмірлік маңызды құзыреттерді жоғалтуға әкеледі: тұрмыстық дәрменсіздік және қызметтерге тәуелділік. Негізгі дағдылардың болмауы жеке тәуелсіздікке ғана емес, сонымен қатар отбасы институтының тұрақтылығына да әсер етеді. Некеге тұрған жастар көбінесе үй шаруашылығына дайын емес, қарапайым тұрмыстық дағдыларға ие емес, бұл қақтығыстар мен тұрмыстық зорлық-зомбылықты тудырады.
"Нәтижесінде ажырасулар саны және толық емес отбасылардағы балалардың жаңа буыны өсуде. Қазақстанда жыл сайын некенің жартысына жуығы ажырасумен аяқталады. 2021 жылы 141 мың некеге 60 мың ажырасу болды, 2024 жылға қарай 125 мың некеден 61 мың ажырасуды көріп отырмыз", – деді Жанна Асанова.
Қазіргі шындық мынада, ата-аналардың көпшілігі физикалық тұрғыдан балаларға өмірлік дағдыларды толық үйретуге мүмкіндігі жоқ, деді сенатор. Ол Оңтүстік Корея мен Канаданың тәжірибесін мысалға келтірді, мұнда мектеп бағдарламаларында практикалық дағдыларға баса назар аударылады, бұл балаларға жас кезінен бастап тәуелсіз өмірге дайындалуға көмектеседі.
"Орта және жоғары сыныптардың білім беру бағдарламасына өмірлік дағдыларды дамыту бойынша курстарды, оның ішінде үй шаруашылығының негіздерін, шаруашылық жүргізу, аспаздық, тігін, ағаш ұстасы және ағаш ұстасы ісін, құралдармен жұмыс істеуді, тұрмыстық ақауларды жөндеуді, құрастыруды, жөндеуді, алғашқы медициналық көмек көрсетуді, қауіпсіздікті, ТЖ іс-қимылдарын, өзін-өзі қорғау негіздерін енгізу қажет деп санаймыз, құқықтық және қаржылық сауаттылық, мемлекеттік құрылымды білу, азаматтың құқықтарын ғана емес, сонымен қатар міндеттерін де білу", – деді Жанна Асанова.
Бұған дейін Павлодарлық мектеп оқушылары шұғыл түрде қашықтан оқуға көшкендігі хабарланған болатын.