Дәрігер дәрумендерді жөн-жосықсыз пайдалану қауіпті екенін ескертті

Дәрігер Сурет: pixabay
К дәруменінің үлкен дозасы тершеңдікті арттырып, ыстықты көтереді.

Дәрігер бірқатар дәрумендерді жөн-жосықсыз қабылдаудың жағымсыз салдары туралы айтты, деп хабарлайды Zakon.kz.

Дәрігер Елена Соломатина "Вечерний Москваға" берген сұхбатында А дәруменін шамадан тыс пайдалану қатерлі ісіктің пайда болуына әкеліп соғуы мүмкін екенін айтты, деп хабарлайды ria.ru. Оның айтуынша, А дәрумені антиоксидант болып табылады және онкологиядан қорғайды, бірақ артық доза кері әсер етуі мүмкін.

Сондай-ақ, дәрігер басқа дәрумендерді артық пайдаланудан туындауы ықтимал жағдайларға да тоқталды. Сонымен, синтетикалық С витаминін артық пайдалану бүйректе тастардың жиналуына, есекжемге және аллергиялық реакцияларға әкелуі мүмкін, ал D дәруменіне тән теріс реакция — бауыр проблемалары, жүрек айну, көз алдында жарқылдың пайда болуы, естің шатасуы, құсу немесе іш қату.

Е дәрумені көп мөлшерде қауіпті емес, дегенмен оны шамадан тыс пайдалану түсік тастауға әкеліп соқтыруы мүмкін.

К дәруменінің үлкен дозасы тершеңдікті арттырып, ыстықты көтереді.

Сөз соңында маман кез келген дәрумендерді қабылдамас бұрын алдымен дәрігермен кеңесіп алуға шақырды.

Жаңалықтан zakon.kz сайтында хабардар болыңыз:
Бөлісу
0
Толық оқу
Басты Топ LIVE Бәрі
Жаңалықтар трендінде болыңыз!
Хабарландыруларды қосыңыз және алдымен расталған жаңалықтарды алыңыз.

Браузерде хабарландыруларды кез келген уақытта өшіруге болады

Біздің хабарландыруға жазылыңыз!
Хабарландыру қосу үшін қоңырау белгісін басыңыз