Бір күн бұрын Meta ребрендингтен кейінгі алғашқы қаржылық есебін жариялады, алайда ол сарапшылардың үмітін ақтамады.
АҚШ биржаларының ашылуы сәтінде компанияның акциялары 239 доллар деңгейінде сатылды. Бұл бір күн бұрынғы құннан 84 долларға кем.
Мета-валюта мен виртуалды шынайылыққа инвестиция салатын Reality Labs бөлімшесі 3 миллиард доллардан астам шығынға ұшыраған.
I-тоқсандағы кіріс, Meta болжамына сәйкес, инфляцияға, жарнама берушілердің тізбегінің бұзылуына, сондай-ақ Apple-дің жаңа құпиялылық саясатына байланысты көп бола қоймайды.
Аудиторияның өсімі көңілге қонымсыз болып шықты: 2021 жылдың желтоқсанында желіні белсенді пайдаланушылар саны тек 4%-ға, яғни 2,9 млрд адамға дейін өсті. Meta мұны жоғары бәсекелестіктің артқанымен түсіндірді, оның ішінде TikTok сияқты қысқа роликтерге арналған бейне платформалар да бар.