Атап айтқанда, ІІІ санаттағы республикалық маңызы бар жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолының Орал – Ресей Федерациясының шекарасы (Самараға дейін), Ресей Федерациясының шекарасы – Шымкент учаскесі ақылы негізде пайдаланылатыны анықталды.
Бұл жағдайда жол жүру баламалы жол бойынша жүзеге асырылуы мүмкін: республикалық маңызы бар Орал тас жолы – Ресей Федерациясының шекарасы (Бузулукқа дейін).
Жолдағы жолақтардың саны екі бағытта 1 жолақ.Ақылы жолдың (учаске) ұзындығы 56 км. Жолды ақылы негізде пайдалану мерзімі – 20 жыл.
Бір бағыттағы бүкіл маршруттың бағасы:
- 16 орындық автобустар мен жүк көтергіштігі 2,5 тоннаға дейін – 81 теңге;
- 32 орынға дейінгі автобустар мен жүк көтергіштігі 5,5 тоннаға дейін – 162 теңге;
- 32-ден астам орындық автобустар және пойыз тиеу сыйымдылығы 10 тоннаға дейінгі жүк көліктері – 244 теңге;
- жүк көтерімділігі 10 тоннадан 15 тоннаға дейінгі жүк көліктері – 325 теңге;
- Жүк көтергіштігі 15 тоннадан жоғары жүк көліктері, оның ішінде тіркемелері бар, жүк көлігі тракторлары – 406 теңге.
Сонымен қатар, ай сайынғы және жылдық абоненттік төлем бар. Осылайша, жазылудың айлық құны көліктің өткізу қабілетіне байланысты 1-ден 5 АЕК-ке дейін (2023 жылы 3450 теңгеден 17250 теңгеге дейін) болады.
Бір жыл ішінде ай сайынғы төлем 12-ден 60 АЕК-ке дейін (41 400-ден 207 000 теңгеге дейін) құрайды.
Бұйрық 2023 жылғы 10 қазанда күшіне енеді.
Бұған дейін 2023 жылдың 8 қазанынан бастап жалпыға ортақ республикалық маңызы бар Павлодар – Қалбатау жолы ақылы жолға айналатыны хабарланған болатын. Ал 9 қазаннан бастап – Бейнеу – Ақжігіт учаскесі.
Қазақстанда ақылы жолдар саны көбейетінін де айттық. Ақылы жолдардың ұзындығы 2,2 мың км. Ағымдағы жылдың басынан бері жалпы жинақ 4 млрд теңгені құрады.