Марат Қарабаевтың айтуынша, республикалық маңызы бар 25 мың шақырым жолды күтіп ұстауға 80 миллиард теңге қажет.
"Сондықтан бюджетті жеңілдету үшін ақылы жолдарды енгізу жұмыстары жалғасады, бүгінгі таңда ақылы жолдардың жалпы ұзындығы 3200 шақырымды құрайды. Өткен жылдың соңында бұл жолдардан 30 млрд теңге жиналған. Қаражат жол жөндеуге, ағымдағы жөндеуге және техника сатып алуға жұмсалды. Қайта жаңғыртудан өткен жолдарды қалыпты деңгейде ұстау үшін ағымдағы жылы ұзындығы 2 мың шақырымнан асатын 11 учаскеге кезең-кезеңімен ақылы енгізу жоспарлануда", - деп толықтырды ол.
Біз келесі салалар туралы айтып отырмыз:
- Қызылорда – Арал;
- Ақтөбе – Орынбор;
- Қостанай – Троицк;
- Қостанай – Денисовка;
- Ақтау – Бейнеу;
- Қандыағаш – Мақат;
- Балқаш – Бурылбайтал;
- Бурылбайтал – Шу;
- Үшарал – Достық;
- Қарағанды қаласын айналып өту;
- Тараздан айналма жол.
Бұл ретте Марат Қарабаев Қазақстандағы ақылы жолдардың тарифтері басқа елдермен салыстырғанда айтарлықтай төмен екенін айтты. Мысал ретінде ол Ресей, Беларусь, Түркия және Қытайдағы бағаларды келтірді.
"Осыған байланысты ағымдағы тарифті 20%-ға арттыру мәселесі қарастырылуда. Бұл ретте жергілікті жүргізушілерге тиісті жеңілдіктер қарастырылмақ. Негізгі жүк ел арқылы өтетін транзиттік көліктерге түседі", - деп түйіндеді Қарабаев.
Бұған дейін Көлік министрлігінің басшысы Қазақстанда 2024 жылы қандай жолдар пайдалануға берілетінін айтқан болатын.