Тамара Дүйсенова білім сапасын бағалаудың ұлттық жүйесін енгізу қажет деп есептейді.
"Тәжірибе көрсеткендей, мектептердегі білім сапасының төмендігінің себептері мектепті басқару мен басқару жүйесінің нашарлығы, мұғалімдердің біліктілігінің төмендігі және материалдық-техникалық базаның әлсіздігі болуы мүмкін", - деді ол.
Билік бұл мәселені оқушылардың оқу жетістігін бақылау (MOДО ұлттық сапаны бағалау жүйесі) аясында шешуді көздеп отыр.
"Ол нәтижелі болды және біз PISA халықаралық студенттерді бағалау бағдарламасының халықаралық бағалау кезеңдері арасындағы жұмыстың нәтижесін көре алдық. Бұл жүйе ЭЫДҰ-ның барлық елінің тәжірибесінде бар. Бағалауды жыл сайын тәуелсіз сарапшыларды тарта отырып, үкімет айқындайтын ұлттық үйлестіруші жүргізетінін атап өткім келеді. Бағалау жүргізілсе, оларға қатысты мақсатты шаралар қабылдау үшін өңірлер бойынша әлсіз мектептер анықталады", - деді Тамара Дүйсенова.
Атап айтқанда, жергілікті әкімдіктер мұғалімдердің үздіксіз біліктілігін арттыруға қаржы бөлуге тиіс. Бұл ретте Оқу-ағарту министрлігіне "мұғалімдер қазіргідей жалпылама бағдарламалар бойынша емес, нақты, ашылатын тақырыптар мен жетіспейтін құзыреттер бойынша оқытылатын" қысқа мерзімді курстарды дайындау міндетін жүктеді.
Сонымен қатар жергілікті билік мектептердің материалдық-техникалық базасы мәселесін шешуі тиіс. Олар кадр мәселесін де шешеді.
"Үшіншіден, әкімдіктерге тиісті біліктілігі, ұжыммен және балалармен жұмыс істей алатын білікті мамандарды ұйым басшылары етіп тағайындау қажет. Жүйені келесі жылы енгізу жоспарланып отыр және ол облыстағы барлық толыққанды мектепті қамтиды. Ел бойынша әрекет етеді, жүйені дайындайды, аймақтарда сарапшыларды оқытады және өңірлерге бағалау кестесін ұсынады. Әкімдер мектептерді дайындап, бағалауды ұйымдастыруы керек", - деді Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрі.
Тамара Дүйсенова 25 тамызда Қазақстан мектептеріндегі оқу жылының ұзақтығы туралы шешімді жариялады.