Сенатор Жапония, Оңтүстік Корея, Финляндия және Канада сияқты сапалы дамыған елдерде 7-8 сыныптарда нақты ғылымдарға қатысты төрт – алты пән оқытылатынын, ал Қазақстанда 15 пән, тоғызыншы сыныптарда тіпті 16 пән оқытылатынын айтты. Сонымен қатар, Қазақстанда міндетті оқу пәндерінің саны 2,5 есе көп.
Химия, биология және география сияқты оқу пәндері Шетелдегі мектептерде бір "ғылым" пәніне біріктіріліп, уақыт өте аз оқытылады. Осыған қарамастан, PISA-ның соңғы 15 жылдағы халықаралық зерттеулерінің қорытындысы бойынша осы елдердегі оқушылардың жаратылыстану-ғылыми сауаттылығы жоғары болып қала береді. Және бұл оқыту сапасы пәндер санынан маңыздырақ екенін көрсетеді.
"Қазақстанда оқушылар тым көп ақпарат алады, оқулықтар оқушылардың түсінуі үшін әрдайым қол жетімді емес ғылыми тілде жазылған. Ұлыбританияда, керісінше, ақпарат көлемді емес, тақырыптар практикалық тәжірибеге бағытталған, күнделікті өмірдегі жағдайлармен байланысты. Болашақта оқушылар үшін алынатын білімнің прагматикалық маңыздылығына көп көңіл бөлінеді, яғни нәтижеге бағдарланған білім беру, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыру беріледі", – деді депутат Алтынбек Нұхұлы.
Осыған байланысты ол орта білім беру сапасын арттыру тұжырымдамасына тиісті өзгерістер енгізу керек деп санайды.
Бұған дейін қазақстандық оқушылар тегін электронды оқулықтармен қамтамасыз етілетіні белгілі болды.