Оның айтуынша, егер рейс әуекомпанияның кінәсінен кешіктірілсе, онда олар билеттердің құнын өтеуі немесе келесі рейске жолаушыларды рәсімдеуі керек. Сондай-ақ, министрлік рейстердің кешігуін азайту үшін түрлі шараларды енгізуді жоспарлап отыр.
"Біріншісі — әуежайлардың тікелей жауапкершілігі. Қазір бұл заңмен қарастырылмаған. Екіншісі-Бірінші басшылардың, авиакомпаниялар мен әуежайлардың жауапкершілігі. Егер қазір кешігіп қалғаны үшін авиакомпанияларға айыппұлдар салынса, жаңа тетік бойынша олардың бірінші басшыларына да айыппұл салынады", – деді Марат Қарабаев.
Оның айтуынша, рейстердің кешігуінің негізгі факторлары елдің алты әуежайында жүргізіліп жатқан құрылыс-монтаждау жұмыстарымен, ауа-райының жағдайымен және адами фактормен, сондай-ақ пайдаланылатын әуе кемелері санының артуына әсер еткен жолаушылар ағынының өсуімен байланысты.
"Жаз мезгілінде әрқашан жүктеме жоғары. Сонымен қатар, біз қыркүйек айының соңына дейін аяқталатын құрылыс-монтаж жұмыстарын жүргіземіз. Қыркүйек айының ортасына қарай жағдай, оның ішінде сұраныстың төмендеуі тұрғысынан да, құрылыс-монтаждау жұмыстарын аяқтау тұрғысынан да теңестіріледі деп ойлаймын", — деді министр.
2024 жылғы 14 тамызда Air Astana және FlyArystan авиакомпаниялары рейстердің тұрақты кешігуіне және шағымдарға байланысты тексеріс жүргізілетіні белгілі болды.