Қазақстандықтардың шағымдарының 70 пайызы сапасыз медициналық көмекке қатысты
Сурет: pixabay
Денсаулық сақтау министрлігі Медициналық және фармацевтикалық бақылау комитеті төрағасының орынбасары Лаура Ахметниязова Қазақстандағы науқастарды қолдау қызметінің жұмысы туралы айтты, деп хабарлайды Zakon.kz.
Маман мұндай пациенттерді қолдау қызметтерінің елімізде 10 жылдан астам жұмыс істеп келе жатқанын атап өтті. Олардың міндеті барлық мәселелерді немесе мүмкін болатын жанжалды жағдайларды туындаған жерде шешу болып табылады.
Соңғы бір жылда 4 мыңнан астам өтініш қаралды. 2020 жылы шамамен бірдей деңгейде. Өтініштердің негізділігі 30% құрайды. Өкінішке орай, ең көп үлесті сапасыз медициналық көмекке өтініштер алады – 70%. Лаура Ахметниязова
Ахметниязованың айтуынша, қор пациенттерді қолдау қызметінің тиімділігіне баса назар аударып, саясат сыртқы бақылауды барынша азайтуға бағытталғанын, өйткені медициналық ұйымның бірінші міндеті медициналық көмектің сапасын арттыруға бағытталуы тиіс екенін айтты.
Бөлісу
Если вы видите данное сообщение, значит возникли проблемы с работой системы комментариев. Возможно у вас отключен JavaScript