Ирина Смирнова 23 маусымда Facebook желісінде ол Астанаға ұшатын ұшақ бірнеше сағат бұрын көтерілгенін хабарлады.
"Бүгін сағат 23.35-те мен "Аir Astana" әуе компаниясының ұшағымен Алматыдан Астанаға ұшатын болдым, содан кейін ұшақ 16.30-да ұшып кетті! 7 сағат бұрын! Мен де, билеттерді сатып алған компания да хабарландыру алған жоқ! Ал мен тіпті ұшып кете алмас та едім. Өйткені осы уақытта менде бұрын жоспарланған шара болды! Мен Аir Astanaға қоңырау шала бастадым. Таңертеңгі рейстерге мүлдем билет жоқ. Эконом санатына да, бизнес класқа да. Олар барлық шағымдарды билеттерді алған компанияға жіберуді ұсынды. Бұған әуе компаниясының өзі емес, басқа біреу кінәлі. Дүйсенбіде мен шағым түсіріп, сотқа барамын", - деп жазды ол.
"Аir Astana" әуе компаниясының баспасөз қызметі редакцияның сауалына депутат 23 маусымда ұшатын Алматы – Астана бағыты бойынша КС 955 рейсі "жұмыс қажеттілігіне байланысты сағат 23:35-тен 16:30-ға дейін өзгертілді" деп жауап берді. "
"21 маусымда сағат 09:48-де, яғни ұшуға екі күн қалғанда брондауда көрсетілген контактіге ұшу уақытының өзгергені туралы SMS хабарлама келді. Жүйеде тиісті ақпарат бар", - деп хабарлады әуе компаниясы.
Маусым айының басында Қазнетте Алматыдағы "Аir Astanaның" наразы жолаушылары түсіріп, пандусқа қызмет көрсетудің кешігуіне байланысты салоннан ұзақ уақыт бойы шыға алмай қалған кадрлар пайда болды.Сонымен қатар, жердегі кондиционер жұмыс істемей, бір әйел ауырып қалды.