Министр 2025 жылғы 1 ақпан мен 30 маусым аралығында көктемгі дала жұмыстарына 401 мың тонна дизель отынын жеткізу кестесі бекітілгенін атап өтті.
"Бұған дейін екі жыл бойы баға өңірлерге жеткізумен 228 теңге/литр көлемінде ұсталды, ол ҚҚС салынған ауыл шаруашылығы тауарын өндірушіге 250 теңге/литр бағасымен жетті. Бұл ретте, дизель отынын жеткізу жөніндегі операторлардың маржасы – 22 теңге/литр, ол ЖҚС маржасынан едәуір жоғары. 30 қаңтарда АИ-92 және дизель отыны бағаларын мемлекеттік реттеу жойылды. Министрлік ұсынған дизель отынының ағымдағы бағасы өңірлердегі межелі станцияға дейін 232 теңге/литрді құрайды", – деді Сәтқалиев.
Оның айтуынша, түпкілікті бағаны өңірлік операторлар белгілейді және 254 теңге/литрді құрауы мүмкін, бұл 45 теңгеге/литр арзан немесе ЖҚС бөлшек сауда бағасынан 15% төмен.
"Жанармай құю станциясының бағасы көтерілген сайын баға пропорционалды түрде көтеріледі. Жанар-жағармай құю станциясы бағасынан 15%-дық жеңілдік өзгеріссіз қалды. Ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілер үшін дизель отынының ашықтығы мен қозғалысын бақылауды қамтамасыз ету үшін шаралар қабылданды: жекелеген ПИН-кодтар алынды, дизель отынын сары, көк және қызыл түстерге бояу алынды, электрондық шот-фактуралар жүйесінде дизель отыны үшін жеке виртуалды қойма құрылды", – деп толықтырды министр.
Ол жөнелтуді облыс әкімдіктері айқындайтын оператор-компаниялардың өтінімдеріне, төлеміне және теміржол вагондарын беруіне қатаң сәйкестікте МӨЗ басым негізде жүзеге асыратынын айтты.
"Бүгінгі таңда операторлар тек Қызылорда облысы бойынша – 9 980 тоннаның 480 тоннасы немесе 4,8%-ы таңдалды. Әзірге 9 980 тоннаның 0 тоннасы да төленбеді және жөнелтілмеді. Осыған байланысты АШТӨ-ні дизель отынымен уақтылы қамтамасыз ету үшін оператор-компаниялар тарапынан іріктеуді жеделдету қажет. Уақытылы іріктемеу МӨЗ резервуарларының толып кетуіне әкеліп соғады және өңірлерде ЖЖМ өндіруге және қамтамасыз етуге әсер етеді", – деді Сәтқалиев.
Бұған дейін Семейде 12 көшенің аты қазақшаланатындығы хабарланған болатын.