Министрдің айтуынша, ауыр рюкзактар мәселесін шешу, сондай-ақ мектептердегі цифрландыру деңгейін арттыру бойынша кешенді шара үшін планшеттерді пайдалану ұсынылып отыр. Планшеттер цифрлық оқулықтар, сондай-ақ үйден онлайн білім беру ресурстарына қол жеткізу құралы ретінде пайдаланылады.
Осыған ұқсас шаралар бірқатар дамыған елдерде, соның ішінде Ұлыбритания, Норвегия, Оңтүстік Корея және Түркия мектептерінде сынақтан өтіп, жақсы нәтиже көрсетті. Бұл сонымен қатар студенттерге шығармашылық пәндер аясында өз мазмұнын құруға мүмкіндік берді. Бұл елдерде аймақтар арасындағы «цифрлық» теңсіздікті азайту, сондай-ақ рюкзактардың салмағын азайту мақсаты қойылды. Бағдат Мусин
Осы орайда басқарма басшысы сервистік үлгі механизмі арқылы 2023 жылы 400 мыңнан астам бірінші сынып оқушысын планшетпен қамтамасыз етуді ұсынып отыр.
Министр ұсынылып отырған тетіктің негізгі артықшылықтарын атап өтті. Біріншіден, сервистік модельді пайдаланған кезде, тікелей сатып алудан айырмашылығы, келісімшарт сомасын төрт жылға бөлу арқылы бюджетке түсетін бір реттік жүктеме азаяды, оның барысында студент бастауыш мектептегі білімін аяқтайды. Бұл модельді байланыс операторлары телефондар мен планшеттерді халыққа және бизнеске сату кезінде белсенді түрде қолданады.
Сондай-ақ сервистік модель аясында планшеттерді жалға беру қызметінен басқа мектеп оқушыларын арнайы тарифпен мобильді интернетпен қамтамасыз ету, сондай-ақ планшеттердің үздіксіз жұмысын қамтамасыз ету үшін сервистік қызмет көрсету қызметтері сатып алынады. Бағдат Мусин
Сонымен қатар, маңызды фактор - «таза интернет» деп аталатын рұқсат етілген онлайн ресурстар тізімін жаңарту үшін планшетке қашықтан қол жеткізу мүмкіндігі.
Бірақ ең бастысы, шетелдік өндіріске тәуелділікті азайту. Бұл механизм тек отандық өндірушілерге ғана қолжетімді болады.
Өндірісті локализациялауды 3 кезеңге бөлу ұсынылады.
Бірінші кезең – 2023 жылы планшеттерді құрастыру өндірісін ұйымдастыру, ол Қазақстан Республикасының аумағында негізгі құрамдас бөліктердің конвейерін орналастыруды және қосымша білім беру үшін мамандарды даярлауды қамтиды.
Екінші кезеңде жаңа мамандарды дайындау үшін университеттер мен колледждермен байланыс қажет. Үшінші кезең жаңа білім алуға және планшеттерді жасауда практикалық қолдануға бағытталған ҒЗТКЖ жұмыстарының кешенін қамтуы керек. Соның арқасында университет түлектері микроэлектроника саласында жұмыс істеп, жаңа өнімдерді жасауға атсалысатын болады. Бағдат Мусин
Мусиннің айтуынша, мемлекет басшысының тапсырмаларын сапалы орындау үшін мүдделі мемлекеттік органдармен және ұялы байланыс операторларымен бірлесіп бірқатар шараларды қабылдау ұсынылып отыр.
Атап айтқанда, Білім министрлігі Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігімен бірлесе отырып, ағымдағы жылдың 15 қарашасына дейін планшеттерге қойылатын негізгі талаптарды, соның ішінде Интернетке кіруге арналған «ақ» сайттардың тізімін бекітуі қажет.
Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі Білім министрлігімен бірге әлі күнге дейін студенттерге планшеттерді сатып алу және берудің жыл сайынғы механизмін анықтауы керек. Қаржы министрлігі Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігімен бірлесіп, 2022 жылдың 1 желтоқсанына дейін сервистік үлгіні пайдалана отырып, планшеттерді сатып алуды қаржыландыру мәселесін пысықтауы керек.
Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрі желілерді қамтуды ескере отырып, байланыс операторлары арасында мектептерді Интернетпен қамтамасыз ету қызметін тарату механизмін анықтауы керек. Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрі байланыс операторларымен бірге планшеттер мен Интернеттің бірқалыпты жұмыс істеуі үшін сатылымнан кейінгі қызмет көрсетуі қажет.
1 қарашада үкімет отырысында ҚР Білім министрі Асхат Аймағамбетов сертификаттар мен дипломдар цифрлық форматтағы QR коды арқылы берілетінін айтты.