Әрекетке қабілетсіздерге қамқоршылық орнату: ережелер әзірленді
Мемлекеттік қызметті жеке тұлғаларды әлеуметтік қорғау мәселелері бойынша жергілікті атқарушы органдар көрсетеді.
"Әрекетке қабілетсіз немесе әрекет қабілеті шектеулі кәмелетке толған тұлғаларға қорғаншылық немесе қамқоршылық белгілеу" мемлекеттік көрсетілетін қызметін алу үшін көрсетілетін қызметті алушы қорғаншылыққа немесе қамқоршылыққа мұқтаж адамның тұрғылықты жері құжаттарды қоса бере отырып, өтінішті:
- "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы;
- көрсетілетін қызметті берушінің;
- "электрондық үкіметтің" веб-порталы www.egov.kz.
Ол үшін келесі құжаттарды ұсыну қажет:
- жеке басын куәландыратын құжат немесе жеке сәйкестендіру нөмірі электрондық құжаты;
- 18 жастан асқан отбасы мүшелерінің әлеуетті қамқоршысымен бірге тұратын барлық адамдарға қамқоршылық белгілеуге жазбаша келісім (егер қамқоршы қамқоршымен бірге тұрады деп болжанса) (еркін түрде);
- жеке басын куәландыратын құжат, мүгедектікті белгілеу туралы (мүгедектігі болған жағдайда), 18 жастан асқан адамды сот шешімі бойынша әрекетке қабілетсіз немесе әрекетке қабілетсіз деп тану туралы мәліметтер, неке қию туралы куәлік, 026/е нысаны бойынша дәрігерлік-консультациялық комиссияның қорытындысы, өтініш берушінің тұрғын үйіне, сондай-ақ әрекетке қабілетсіз адамға немесе мүгедектікке меншік құқығын растайтын құжаттар жұбайы (-лары) (егер некеде тұрса).
- соттың көрсетілетін қызметті алушыны әрекетке қабілетсіз немесе әрекет қабілеті шектеулі деп тануы;
- көрсетілетін қызметті алушыда қорғаншы немесе қамқоршы міндетін жүзеге асыруға кедергі келтіретін аурулардың болуы;
- көрсетілетін қызметті алушыда тұрақты тіркеудің болмауы;
- қорғаншылық (қамқоршылық) белгіленген сәтте қасақана қылмыс жасағаны үшін өтелмеген немесе алынбаған соттылығының болуы;
- көрсетілетін қызметті алушының наркологиялық немесе психоневрологиялық диспансерлердегі есептердегі жай-күйі;
- көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті алу үшін ұсынған құжаттардың немесе олардағы деректердің дәйексіздігін анықтау;
- мемлекеттік қызметті көрсету үшін талап етілетін қолжетімділігі шектеулі дербес деректерге қол жеткізуге көрсетілетін қызметті алушының келісімінің болмауы.
Көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды алған сәттен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді.
Құжаттар топтамасы немесе қолданылу мерзімі өткен құжаттар толық ұсынылмаған жағдайда көрсетілетін қызметті беруші өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тартады, ал мемлекеттік корпорацияның қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.
Көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесінде көзделген құжаттардың толық топтамасын беру кезінде:
- Мемлекеттік корпорацияда - тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі;
- көрсетілетін қызметті берушіде-мемлекеттік қызметті тіркеу және алу күні, құжаттарды қабылдаған тұлғаның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон беріледі;
- порталда-көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" мемлекеттік қызмет көрсету үшін сұрау салуды қабылдау туралы мәртебе көрсетіледі.
Мемлекеттік қызметті көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесінде көрсетілген құжаттар топтамасы сәйкес келген кезде көрсетілетін қызметті берушінің маманы "Е-Собес" автоматтандырылған ақпараттық жүйесіне жүгінген адамның өтінішінен деректерді енгізеді.
Көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорация, портал арқылы жүгінген кезде өтініштен алынған деректер автоматты түрде "Е-Собес" ААЖ-ға беріледі".
Құжаттарды тексеру қорытындылары бойынша көрсетілетін қызметті беруші 3 жұмыс күні ішінде тұрғын үйге тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша қорғаншылыққа немесе қамқоршылыққа алуға ниет білдірген адамдардың тұрғын үй - тұрмыстық жағдайларын тексеру актісін жасайды.
Осы ретпен тағы да бірнеше қадамдар жасалынады. Құжаттың толық нұсқасы әрі оны қоғамдық талқылау үшін "Ашық НҚА" сайтына орналастырылған.