"Анора" фильмінің жарнамасына 18 миллион доллар инвестицияланды

Neon студиясы "Aнора" фильмінің жарнамалық науқанына 18 миллион доллар жұмсады, деп хабарлайды Zakon.kz.
Дистрибьютордың бас директоры Том Куинннің айтуынша, бұл фильмнің бюджетінен үш есе көп. Анораның дүниежүзілік кассадағы түсімдері әсерлі болмады. Фильм 41,6 миллион доллар жинады. Сонымен бірге оны насихаттауға ақша жұмсалды:
- баспа, интернет және теледидардағы жарнама;
- Оскарда дауыс беретін Америка академиясының мүшелеріне арналған DVD дискілерін шығару.
Сонымен қатар, фильм ағынмен жақсы басталды. Куинннің айтуынша, фильм Apple және Amazon платформаларында бірінші нөмірге жетті, бұл "керемет" көрсеткіш.
"Анора" бес "Оскар" жүлдесін жеңіп алды, соның ішінде "Ең үздік фильм". Басты актриса Майки Мэдисон "Үздік әйел рөлі" жүлдесін жеңіп алды.
Бірақ Майкл Джексон туралы бір кездері жанжалды "Leaving Neverland" фильмі жалғасын алды.
Мақаламен бөлісу
Оқи отырыңыз
Если вы видите данное сообщение, значит возникли проблемы с работой системы комментариев. Возможно у вас отключен JavaScript