Орталықтың құрылысы алдағы жылдары қаланың Индустриалды аймағында жүзеге асырылатын ірі жобалардың бірі болады. Дәл осы жерде жаңа Kia зауыты салынады.
Allur автокөлік зауытын локализациялау басқармасының бастығы Сергей Могилатовтың айтуынша, орталықтың ауданы шамамен 30 мың шаршы метрді құрайды. Мұнда жылына 70 мың жиынтықтаулар шығару жоспарлануда.
Сурет: Allur
Бірінші кезекте қандай автокомпоненттер локализацияланады? Сергей Могилатов логистиканы үнемдейтін бөлшектер туралы айтады. Яғни, ірі габаритті бөлшектер. Қазіргі уақытта бұраулы сымдарды, бамперлерді, орындықтарды, ұсақ штамптауды локализациялау туралы айтуға болады.
"Дәл осы орталықта біз тасымалдау кезінде үлкен аумақты қажет ететін компоненттер шығаруды жоспарлап отырмыз. Көптеген кәсіби сленгтерде мұндай бөлшектерді "ауа" деп атайды. Орындықтар немесе пайдаланылған газдар жүйесі, құбырды буып-түю үшін көп орын қажет. Бөлшектер жанаспауы үшін оларды бір-бірінен оқшаулау керек. Сондықтан көптеген бос орын пайда болады. Бұл пластикалық бөлшектерге және ұсақ штамптауға да қатысты. Сондықтан, егер сіз бірінші кезекте қандай бөлшектер локализацияланады деген сұраққа жауап берсек, жауап мынада: үнемдеуге әкелетіндер және логистикалық шығындарды азайтатындар", - деп хабарлады Сергей Могилатов.
Орталықтың құрылысы арқасында 1000-ға жуық жұмыс орны құрылатыны маңызды. Шағын және орта бизнес өкілдері алдымен компания мен бренд өкілдерінен, сондай-ақ жұмыс істеуге дайын үй-жайдан оқуға мүмкіндік алады. Бұл жұмысты "Атамекен" Ұлттық Кәсіпкерлер палатасымен бірлесе жүргізіліп жатыр.
Сурет: Allur
Автокөлік саласындағы сарапшы Артур Мискарянның пікірінше, Қазақстанда компоненттер өндірісін жолға қою-елдің өсіп келе жатқан нарығы үшін заңды кезең.
"Өткен жылы қазақстандық автоөнеркәсіп шығарылған 100 мың автокөліктің (әлемдік және өңірлік нарықтағы жағдайдың күрделілігімен жолағын сенімді түрде еңсерді!), бұл сала заңдары бойынша локализациялауды тереңдету бойынша жобалардың "оң экономикасы" үшін шекті мән болып табылады. Бизнес тұрғысынан компоненттер өндірісін құру - бұл жобалауға, құрылысқа, негізгі құралдарға, кадрларды даярлауға және сертификаттау рәсімдеріне инвестиция салуды көздейтін капиталды қажет ететін процесс. Алайда, болашақта құрамдас бөліктердің жолға қойылған шығарылымы - бұл өндірістік шығындар мен логистиканы оңтайландыру", - деп атап өтті Мискарян.