Жаһандық брендтер Қазақстандағы технологиялармен бөлісуге дайын болды

Қуантыров Америкалық Mars компаниясының бір ірі жобамен айналысып жатқанын атап өтті. Pepsi 160 миллион доллар инвестиция салғанын жариялады және өндірісті үш есеге арттыруға 2,5 есе инвестиция салғысы келеді. Сонымен қатар, араб, қытай және түрік компаниялары Қазақстанға ақша салуға мүдделі. Бұл Қазақстанда қазірдің өзінде жұмыс істеп жатқан немесе кеңейтуді жоспарлап отырған немесе қазақстандық нарыққа шығып жатқан әлемдік брендтер.
"28 мамырда AstraZeneca жаһандық компаниясының өндірістік желісін ашу жоспарлануда. Онда онкологиялық ауруларды емдеуге болатын дәрілер шығарылады. Жақында Ұлыбританияға барған сапарымызда олардың Кембридждегі кеңсесінде болдық. Олар өте күрделі. Жақын арада бұл желіден өнімдерді ашу жоспарланып отыр. Бұл Pfizer компаниясына да қатысты", – деді Әлібек Қуантыров.
Ол әлемдік брендтер жер қойнауын пайдалану, IT және өнімді өңдеу салаларына қызығушылық танытып отырғанын айтты. Мәселен, Жамбыл облысында жүгеріні терең өңдеумен қытайлық Fufeng компаниясы айналысады. Олар жұмыс орындарын ашып, салық төлейді.
"Егер бұрын олар технологиялармен бөлісуге аса ынталы болмаса, қазір біз өз шарттарымызды белгілеп жатырмыз, олар өздері мүдделі. Ең бастысы, әлемдік брендтердің корпоративтік саясаты – мүмкіндігінше жергілікті өндірісті дамыту, жергілікті өндірушілерден тауарлар мен қызметтерді сатып алу және жергілікті халықты тарту", – деп түсіндірді вице-министр.
Бұған дейін Сенат Қырғызстанмен инвестицияны ынталандыру және өзара қорғау туралы үкіметаралық келісімді ратификациялаған болатын.