Астана әуежайының қызмет көрсету агенті Руслан жолаушыларға чемодан бұзылса не істеу керектігін егжей-тегжейлі түсіндірді.
"Жүгіңізді алдыңыз және зақымдануды байқадыңыз ба? Дереу әрекет етіңіз! Алдымен багажды қабылдау аймағындағы авиакомпанияның кеңсесіне хабарласыңыз. Жолжүктің зақымдануы туралы акт сұраңыз – бұл маңызды құжат. Содан кейін өтемақы туралы шағым жазыңыз. Мұны тікелей әуежайда немесе онлайн режимінде жасай аласыз", – деді агент.
Содан кейін әуе компаниясы тергеу жүргізіп, келтірілген шығынды бағалайды.
"Егер авиакомпанияның кінәсі расталса, сізге келтірілген шығын өтеледі: сізге ақша төленеді немесе жаңа чемодан беріледі", – деп түсіндірді Руслан.
2025 жылдың 8 маусымында Алматы әуежайы "ұмытылған чемодандарды сату" туралы ақпаратқа түсініктеме берді.